Zmiany w Zarządzie agencji Mobijoy!

Opublikowano: 19 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Jarosław Przybyła został Prezesem, a Borys Wróbel Członkiem Zarządu agencji Mobijoy! należącej do grupy One-2-One. Zarówno Jarosław Przybyła jak i Borys Wróbel są od kilku lat związani z Agencją. Na stanowisku Wiceprezesa ds. Finansowych pozostaje Jarosław Żabko. Jarosław Przybyła był dotychczas członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym agencji Mobijoy!. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości, którą  ukończył na trzech kierunkach: …

Hanna LaskowskaZmiany w Zarządzie agencji Mobijoy!

One-2-One Mobile Ideas GmbH

Opublikowano: 7 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami rozszerzenia działalności na rynku zagranicznym, One-2-One utworzyło spółkę zależną w Niemczech pod marką One-2-One Mobile Ideas GmbH. Polska firma objęła w niej 64% udziałów. Pozostałymi udziałowcami są inwestorzy niemieccy, którzy wcześniej uczestniczyli w rozwoju projektu. Prezesem Zarządu spółki niemieckiej z ramienia One-2-One został Piotr Długiewicz, a jej dyrektorem zarządzającym Filiz Gövercin. One-2-One, jako jedna z pierwszych …

Sylwester KozakOne-2-One Mobile Ideas GmbH

One-2-One po raz trzeci na Konferencji Radiowej

Opublikowano: 19 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

‚Co jest ważniejsze w utrzymaniu słuchacza przy stacji? Talent, czy technologie?’ To temat panelu dyskusyjnego, o najnowszych systemach interakcji ze słuchaczami, w którym udział weźmie Piotr Długiewicz, prezes rady nadzorczej firmy One-2-One, podczas dwudniowej Konferencji Radiowej. Dwunasta edycja Radio Conference Poland odbędzie się 19 i 20 października w Centrum Konferencyjnym Wojska Polskiego w Warszawie. Organizowana od 1993 roku Konferencja Radiowa …

Sylwester KozakOne-2-One po raz trzeci na Konferencji Radiowej

Czas na m-kupony

Opublikowano: 28 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Ponad 36% osób, które otrzymały SMSem m-kupony, zasiadło podczas jednego z czerwcowych weekendów w salach kina Silver Screen. Wiadomość zawierała informacje o ofercie (2 bilety w cenie 22 złotych) oraz unikatowy 9 cyfrowy numer, który wraz z numerem telefonu komórkowego należało podać w kasie kina. Weryfikacja m-kuponów następowała za pomocą specjalnych terminali, przypominających podobne urządzenia do weryfikacji kart kredytowych, jednak …

Sylwester KozakCzas na m-kupony

One-2-One wchodzi na rynek niemiecki

Opublikowano: 2 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma One-2-One, wiodący polski dostawca usług dodanych w telefonii komórkowej, rozpoczyna działalność operacyjną w Niemczech. Największa berlińska stacja radiowa – R.S.2 Radio została pierwszym zagranicznym klientem firmy. R.S.2 Radio wykorzysta system Radio One X 2.0- narzędzie stworzone przez One-2-One, służące do komunikacji mobilnej stacji radiowych ze słuchaczami. Premierowa akcja SMSowa rozpoczęła się 1 czerwca. W tym celu One-2-One we współpracy …

Sylwester KozakOne-2-One wchodzi na rynek niemiecki

Upoluj bilet SMSem

Opublikowano: 15 lipca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pod hasłem Mania Grania ruszyła seria koncertów muzyki etnicznej, nad którą „patronat sponsorski” objęła marka piwa Redd’s. Akcja jest skierowana do młodych ludzi z przedziału 20-25 lat. W trakcie kampanii odbędzie się pięć koncertów Drum Machiny, zespołu, którego muzyka łączy w sobie rytmy etniczne z nowoczesnym, elektronicznym brzmieniem. Wszyscy, którzy prześlą SMS o ustalonej treści pod numer 7537 dostaną unikatowy …

Sylwester KozakUpoluj bilet SMSem

Dni Marketingu Bezpośredniego 'Boomerang'

Opublikowano: 23 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

„Jak nazywa się australijska broń miotana wielokrotnego użytku” – każdego kto zna odpowiedź na pytanie i interesuje się marketingiem bezpośrednim zapraszamy do wzięcia udziału w quizie SMSowym przygotowanym przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY! z okazji Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”. Uczestnicy V edycji Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”, organizowanych wspólnie przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Eskadrę, będą SMSem na bieżąco …

Sylwester KozakDni Marketingu Bezpośredniego 'Boomerang'