Piotr Krawiec

100 tysięcy internautów na Elefanta.pl

Serwis społecznie rekomendujący dobre strony – Elefanta.pl – w trzecim miesiącu od startu odwiedziło ponad 100 tysięcy internautów. „To naprawdę budująca informacja i zdecydowanie przekraczająca nasze początkowe założenia i plany – komentuje Piotr Krawiec, szef projektu Elefanta.pl. Rzadko bowiem zdarza się, aby start up, reprezentujący nowy typ serwisów na polskim rynku, przy bardzo mocno limitowanych

100 tysięcy internautów na Elefanta.pl więcej »

Przegląd prasy 2007-11-07

Serwis społecznościowy dla starszych Ponad 130 tys. abonentów odchodzi z Orange Krótko: Bauer uruchomił serwis dla kobiet Serwis społecznościowy dla starszych Internet nie musi być domeną nastolatków i studentów. Postanowiła udowodnić to firma Saga Group w brytyjskim hrabstwie Kent – uruchomiła ona serwis społecznościowy Saga Zone, który przeznaczony jest dla osób po 50. roku życia.

Przegląd prasy 2007-11-07 więcej »

Ruszyła elefanta.pl polski odpowiednik StumbleUpon

29 października wystartował polski serwis wzorowany na StumbleUpon.com – elefanta.pl. Umożliwia on, w oparciu o toolbar (pasek narzędziowy)gromadzenie, wymianę i odkrywania interesujących internautów stron. Pomysłodawcą i szefem projektu jest Piotr Krawiec były szef komunikacji i PR w Onet.pl. Elefanta.pl służy do gromadzenia i kategoryzacji ulubionych stron www oraz dzieleniu się nimi z innymi. Serwis należy

Ruszyła elefanta.pl polski odpowiednik StumbleUpon więcej »

Handlowanie w sieci – raport Money.pl o rynku e-commerce

Handel elektroniczny w Polsce, pomimo intensywnych wzrostów obserwowanych w ostatnich latach, w dalszym ciągu znajduje się początkowej fazie rozwoju. Na szczęście rodzimi internauci bardzo szybko nadrabiają zaległości do światowej czołówki. Więcej o e-commerce czytaj w raporcie Money.pl. Coraz powszechniejszym jest wykorzystywanie sieci nie tylko do szukania informacji, ale także do realizowania zakupów on-line. Z badań

Handlowanie w sieci – raport Money.pl o rynku e-commerce więcej »

Jak zarabia się w sieci – po konferencji

W dniu wczorajszym w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się konferencja pt. ’Jak zarabia się w sieci? – czyli wyniki unikalnych badań rynku e-commerce w Polsce, Europie Zachodniej i USA’. Spotkanie zorganizował portal Money.pl. Na konferencji zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA przedstawiła rezultaty

Jak zarabia się w sieci – po konferencji więcej »

Money.pl portalem finansowym nr 1 w Polsce wg Megapanel

Ponad pół miliona użytkowników miesięcznie daje Money.pl pierwsze miejsce w kategorii 'Biznes, finanse, prawo’ – według ogłoszonych właśnie wyników standardu badania polskiego internetu ’Megapanel PBI/Gemius’. Wczoraj poznaliśmy długo oczekiwane wyniki Megapanelu. Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. oraz Gemius S.A. stworzyły unikalne narzędzie, pozwalające precyzyjnie oceniać rzeczywistą aktywność internautów. To badanie – obejmujące swoim zasięgiem

Money.pl portalem finansowym nr 1 w Polsce wg Megapanel więcej »

Scroll to Top