Piotr Szczerbiak

Płace i sprzedaż rosną, znaczenie CRM też

Dopóki sprzedaż szybko rośnie, firmy będą mogły podnosić wynagrodzenia. Tylko w ostatnim kwartale 2007 r. wzrosły one o 9 proc. Ale gdy dynamika handlu zmniejszy się, a takie są prognozy, trudniej będzie nie tylko spełnić oczekiwania pracowników, ale też utrzymać wszystkich klientów. Rozwiązaniem jednak mogą być systemy CRM – mówi Piotr Szczerbiak, dyrektor ds. konsultingu […]

Płace i sprzedaż rosną, znaczenie CRM też więcej »

Kultura biznesu ma znaczenie

Świetna metodologia i zespół złożony z doświadczonych konsultantów warunkują jakość wdrożenia. Ale bez zaangażowania użytkowników i świadomości klienta, jakie obszary firmy powinien wesprzeć system, projekt obarczony będzie ryzykiem – mówi Piotr Szczerbiak, dyrektor ds. konsultingu Columbus Polska. – Ryzykiem tym obarczone są zwłaszcza te spółki, gdzie dopiero kształtuje się kultura organizacji. Czym ona jest, wystarczy

Kultura biznesu ma znaczenie więcej »

Scroll to Top