Piper Jaffray

Blogi, porównywarki i Amazon vs strategie konsumenckie Amerykanów

Obserwowanie amerykańskiego rynku internetowego jest ważne i interesujące z kilku powodów. Najważniejszy jest jednak najprostszy – możemy uczyć się na zmianach jakie tam zachodzą jest bowiem bardzo prawdopodobne, że prędzej, czy później czeka nas ta sama droga. Dziś trochę na temat blogów i zakupów w sieci. Amerykańscy internauci uwielbiają robić zakupy w sieci. Niektórzy z […]

Blogi, porównywarki i Amazon vs strategie konsumenckie Amerykanów więcej »

Paliwowa drożyzna sprzyja e-handlowi

Serwis eMarketer opublikował wyniki sondy pokazujące, że wysokie ceny benzyny skutecznie zachęcają ludzi do pozostawania w domach i robienia zakupów przez internet. 11% ankietowanych przez Nielsena osób przyznało, że wydaje w sieci więcej pieniędzy właśnie ze względu na paliwową drożyznę (dane za czerwiec 2008). Rok temu było to 9%. Informacje te potwierdza Vertis, zdaniem którego

Paliwowa drożyzna sprzyja e-handlowi więcej »

Nowe reklamy w Onet.pl

Portal Onet.pl uruchomił nowy serwis usługowy – boksy.onet.pl. Jest do mechanizm do samodzielnego zarządzania reklamą w serwisach wyszukiwawczych Onet.pl. Boksy powstały z myślą o firmach, które chcą dotrzeć do użytkowników serwisów wyszukiwawczych Onet.pl. Poprzez wybór odpowiednich słów kluczowych (haseł) można precyzyjnie zdefiniować odbiorców nowej formy reklamy, zbliżonej do linku sponsorowanego. Boks ma postać prostokąta zawierającego

Nowe reklamy w Onet.pl więcej »

Scroll to Top