Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Branżowe spotkania pod patronatem Piar.pl

Polska Agencja Prasowa przygotowuje branżową konferencję pod hasłem „Trendy i narzędzia media relations”. Patronem medialnym wydarzenia jest vortal Piar.pl. Został on również patronem tegorocznych Gdańskich Spotkań PR, które rozpoczynają się w najbliższy czwartek, oraz 4. Międzynarodowej Konferencji PR “Introducing Market Economy – The Role of Public Relations”, organizowanej przez Akademię Ekonomiczną w Poznaniu pod honorowym

Branżowe spotkania pod patronatem Piar.pl więcej »

Partnerstwo niezbędne dla polskiego Public Relations

W dniu 19 września 2002r. Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) oraz internetPR.pl, serwis polskich praktyków Public Relations, którego pomysłodawcą jest firma netPR.pl, poinformowały o podpisaniu porozumienia o współpracy. Przedmiotem współpracy będzie kreowanie serwisu internetowego społeczności Public Relations, skupiającego zarówno praktyków-specjalistów ds. PR, jak też teoretyków i osoby zainteresowane tą tematyką. Celem współpracy jest rozpowszechnianie i

Partnerstwo niezbędne dla polskiego Public Relations więcej »

Scroll to Top