PPC

Amerykańskie firmy farmaceutyczne rezygnują z reklam w wyszukiwarkach

Według Adage.com firmy farmaceutyczne w USA praktycznie „porzuciły marketing w wyszukiwarkach” po ostrzeżeniu jakie wystosowała amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (Food and Drug Administration, FDA). Według cytowanych w tekście danych comScore, ilość płatnych reklam pochodzących od firm farmaceutycznych spadła o 84 proc. pomiędzy 26 marca a końcem czerwca tego roku.

Amerykańskie firmy farmaceutyczne rezygnują z reklam w wyszukiwarkach więcej »

Zakupy.wp.pl kuszą sklepy internetowe

Jeszcze przez trzy miesiące właściciele sklepów, którzy chcą włączyć swoją ofertę do porównywarki cen Wirtualnej Polski – zakupy.wp.pl – mogą korzystać z promocji Sklep za złotówkę. Do 31 maja sklepy obowiązuje minimalna opłata abonamentowa, tylko 1 złotych. Wirtualna Polska wprowadziła ją, by zaktywizować jak największą ilość sieciowych sklepów. „Do współpracy z WP, w ramach naszej

Zakupy.wp.pl kuszą sklepy internetowe więcej »

Łatwiejsze monitorowanie kampanii PPC

Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, wprowadziła nowe rozwiązanie o nazwie DirectReport. System ten pozwala monitorować skuteczność kampanii PPC w trybie on-line. DirectReport to system raportujący, który umożliwia monitorowanie przebiegu i skuteczności kampanii typu PPC (Pay Per Click), czyli wykorzystujących popularne linki i boksy sponsorowane. Jest on uzupełnieniem aplikacji WebLog,

Łatwiejsze monitorowanie kampanii PPC więcej »

Scroll to Top