Prelite Public Relations

Piar.pl wraca do sieci

Magazyn Piar.pl przez 32 miesiące towarzyszył rozwojowi branży public relations w Polsce. Przez ten czas w ponad 320 artykułach na 1600 stronach udało się zgromadzić materiały o trendach, studiach przypadków i postaciach, które tworzyły – i nadal tworzą – rynek PR-u w kraju i poza jego granicami. Od dziś agencja Prelite Public Relations, wydawca tytułu Piar.pl, udostępnia internautom na swojej stronie www.prelite.pl archiwum wydań tego dwumiesięcznika – zbiór wartościowej i nadal aktualnej wiedzy dla ludzi nauki i biznesu.

Piar.pl wraca do sieci więcej »

Pracuj.pl i piar.pl wspólnie

Od dzisiaj specjaliści PR i firmy poszukujące takich specjalistów otrzymają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest to efekt rozpoczęcia współpracy serwisu Piar.pl oraz portalu Pracuj.pl przy redagowania działu „Giełda Pracy”. Dzięki temu znacząco powinna się powiększyć efektywność poszukiwań specjalistów z zakresu public relations. Na mocy podpisanej umowy Communication Partners – właściciel Pracuj.pl, udzielił Agencji Prelite Public

Pracuj.pl i piar.pl wspólnie więcej »

Scroll to Top