Premium Club

Hoopla.pl w Premium Club

Sklep internetowy Hoopla.pl, specjalizujący się w sprzedaży artykułów wyposażenia domu (AGD) oraz elektroniki użytkowej (RTV), dołączył do grona korporacji współorganizujących znany program lojalnościowy dla konsumentów ’Premium Club’. Premium Club to program partnerski organizowany wspólnie przez sieć stacji Statoil, restauracje Pizza Hut i KFC, sieć salonów EMPiK, EMPiK Foto oraz Bank BPH. Każdy posiadacz karty Premium […]

Hoopla.pl w Premium Club więcej »

Premium Club buduje społeczność internetową

Powstał nowy serwis internetowy Cafe Premium. Serwis funkcjonuje w ramach głównego serwisu internetowego Premium Club i jest kolejnym projektem po Placu zabaw, który ma uatrakcyjnić Internautom czas spędzany na stronach programu. – Wzbogacanie naszego serwisu WWW o nowe 'miejsca warte odwiedzenia’ jest elementem działań prowadzonych przez nas już od dawna, a mających na celu zaoferowanie

Premium Club buduje społeczność internetową więcej »

Premium Club nowym klientem SARE

Program lojalnościowy Premium Club do prowadzenia działań e-mail marketingowych wybrał system SARE. O wyborze platformy zdecydował m.in. fakt spełniania przez SARE restrykcyjnych wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych. – Dzięki SARE zyskaliśmy nowe medium w komunikacji z Uczestnikami naszego programu. Potrzebowaliśmy prostego w obsłudze systemu, pozwalającego na samodzielne wysyłanie e-mailingów i sprawnie generującego raporty. SARE

Premium Club nowym klientem SARE więcej »

INTERIA.PL patronem Premium Club

Portal INTERIA.PL został wyłącznym Patronem Internetowym Premium Club – wielopartnerskiego programu lojalnościowego. W ramach współpracy INTERIA.PL przygotowała specjalną ofertę – 20% zniżki – na wybrane produkty i usługi dla Uczestników programu, dostarcza nagrody do katalogu oraz wykonała nową wersję serwisu premiumclub.pl i zapewnia jego hosting. Współpracować też będzie w zakresie rozwoju i promocji witryny internetowej

INTERIA.PL patronem Premium Club więcej »

Scroll to Top