Zapłacisz za dostęp do artykułów Rzeczpospolitej

Opublikowano: 3 stycznia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Właściciel serwisów Rp.pl, Ekonomia24.pl i Parkiet.pl, Presspublica, zdecydował się wprowadzić jednolity system opłat za dostęp do wybranych treści wyżej wymienionych witryn. Oznacza to, że aby przeczytać część artykułów w internetowym wydaniu Rzeczpospolitej trzeba będzie za to zapłacić. I to niestety niemało.

Marta Michałek-MachniewskaZapłacisz za dostęp do artykułów Rzeczpospolitej

Jakie postępy w rozmowach o nowym składzie PBI?

Opublikowano: 16 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kryteria, według których zostaną przyjęci kolejni właściciele PBI oraz przedstawione warunki finansowe, dotyczące objęcia udziałów w spółce okazały się atrakcyjne dla niemal połowy podmiotów zgłaszających swój akces.

Hanna LaskowskaJakie postępy w rozmowach o nowym składzie PBI?

NetSprint wdraża Information Access Platform na serwisach należących do Presspublica

Opublikowano: 20 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

NetSprint.pl i Presspublica podpisały umowę na wdrożenie rozwiązania Information Access Platform na należących do spółki trzech serwisach Presspublica: Rzeczpospolita (www.rp.pl), Życie Warszawy (www.zw.com.pl) oraz Parkiet (www.parkiet.com).

Dawid ZarazińskiNetSprint wdraża Information Access Platform na serwisach należących do Presspublica

Rzeczpospolita.pl w sieci BizOn media

Opublikowano: 24 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Rzeczpospolita.pl, Pit.pl, VAT.pl, Manager.Money.pl i ZycieWarszawy.pl to witryny, które na przełomie roku dołączyły do sieci reklamowej BizOn media. Do BizOn media dołączyły witryny dzienników Rzeczpospolita i Życie Warszawy Wydawnictwa Presspublica. Na początku roku sieć podpisała również umowę na obsługę serwisów Manager.Money.pl, Pit.pl i VAT.pl. Nowe witryny mają przyczynić się do wzrostu zasięgu sieci o prawie 750 000 internautów. BizOn chce …

Hanna LaskowskaRzeczpospolita.pl w sieci BizOn media

Wspólny pakiet crossmediowy Radia ZET i Parkietu

Opublikowano: 7 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

RRM Dom Sprzedaży Radia należący do Grupy Eurozet oraz Presspublica, wydawca Gazety Giełdy „Parkiet” wprowadzają wspólny pakiet crossmediowy. Dzięki  współpracy  redakcyjnej  nad  „Notowaniami Giełdowymi” – codziennym programem  Radia  ZET  powstała oferta pozwalająca klientom na sponsoring   serwisu  informacyjnego  dla  ludzi  poszukujących  informacji finansowo-gospodarczych, oraz nietypową obecność w Gazecie Giełdy „Parkiet” i  na  stronach  internetowych. Żaden z elementów oferty nie jest dostępny …

Hanna LaskowskaWspólny pakiet crossmediowy Radia ZET i Parkietu