PriceWaterhouseCoopers

Rynek reklamy online: amerykańska stabilizacja i polskie wzrosty

Rynek reklamy online w USA wydaje się stabilizować. Tak przynajmniej wynika z raportu przygotowanego przez Interactive Advertising Bureau (IAB) i PricewaterhouseCoopers. Jego wartość szacowana jest w trzecim kwartale tego roku na 5,5 mld dolarów co oznacza 1,7 proc. wzrost w porównaniu z drugim kwartałem. To jednak o 5,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2008 roku.

Dwucyfrowy wzrost reklamy w sieci – badanie PwC oraz IAB Polska

Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych – wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku.

Wydatki na reklamę online wyższe niż na reklamę w telewizji!

Świadomi zachodzących w świecie zmian marketerzy wiedzieli od dawna, że taki moment wkrótce nastąpi. Teraz mamy jednak dowody – w Wielkiej Brytanii, pierwszym z dużych rynków, wydatki na reklamę online przewyższyły kwoty przeznaczane na reklamę telewizyjną.

Start trzeciej edycji konkursu MIXX-awards

Można już zgłaszać kampanie reklamowe do trzeciej edycji prestiżowego konkursu MIXX-awards. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

IAB: Jest dobrze z reklamą online (i w USA, i w Polsce)

Ostanio informowaliśmy o badaniach IAB UK dotyczących tego, które formy i treści internetowych reklam najbardziej zapadają w pamięć użytkowników. Dziś prezentujemy wyniki raportu Interactive Advertising Bureau oraz PricewaterhouseCoopers dotyczącego wydatków na amerykańską reklamę online oraz garść informacji z polskiego podwórka.

Zarządzanie ludźmi w czasach kryzysu – poznaj rozwiązania liderów. Postawy Pracownicze już 2-3 lutego

Świadomość zawirowań ekonomicznych oraz globalnego kryzysu rynkowego ma wpływ na to w jaki sposób pracownicy postrzegają swoje miejsce pracy. Dyskusja na temat budowania postaw pracowników nabierają w takich okolicznościach szczególnego znaczenia. W takiej sytuacji zwiększa się zapotrzebowanie na inspirujące rozwiązania, sprawdzone praktyki, najlepsze case study – które zostały wprowadzone i sprawdzone w wielu organizacjach.

Przewiń do góry