Process4E

Polskie infolinie prawie idealne

Z badań firmy konsultingowej Process4E wynika, że polskie infolinie dość dobrze spełniają rolę zwrotnego kanału komunikacyjnego z klientami. Są one najczęściej wykorzystywane w handlu – około 34% działających infolinii, w bankowości i ubezpieczeniach – 19% a także w telekomunikacji 9%. Autorów raportu cieszy fakt, że polskie infolinie są stosunkowo dobrze wyposażane w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne …

Polskie infolinie prawie idealne więcej »

TETA S.A. korzysta z doświadczeń Process4E

TETA S.A. , wrocławski producent systemów wspomagających zarządzanie, wprowadzana na rynek nowy system TETA CRM. Projekt systemu stworzyła firma doradcza Process4E specjalizująca się w konsultingu CRM. W aplikację wbudowano tzw. “kreator wdrożenia” – specjalny moduł wyposażony w eskpercką wiedzę na temat filozofii i najlepszych praktyk CRM, który znacznie upraszcza i przyspiesza konfigurację rozwiązania; użytkownik może …

TETA S.A. korzysta z doświadczeń Process4E więcej »

Process4E pierwszym przedstawicielem QPR Software w Polsce

Firma Process4E S.A. została partnerem QPR Software, wiodącego dostawcy oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi (BPM – Business Poracess Management) i zrównoważonej karty wyników (BSC – Balanced Scorecard). Umowa o współpracy wzmocni pozycję Process4E w dziedzinie doradztwa biznesowego. Dzięki połączeniu kompetencji i doświadczenia z najnowocześniejszymi narzędziami, obie firmy będą wspierać duże i średnie przedsiębiorstwa w analizie …

Process4E pierwszym przedstawicielem QPR Software w Polsce więcej »

Process4E SA przyłączył się do sieci Best Decisions

Process4E SA, firma doradcza, specjalizująca się w przygotowaniu przedsiębiorstw do wdrożeń CRM, przyłączyła się do międzynarodowej sieci firm konsultingowych Best Decisions adresujących swoje usługi do sektora IT. Dzięki nowemu partnerowi Process4E zaoferuje swoim klientom, rozwijającym działalność na rynkach europejskich, usługi błyskawicznego wsparcia w poszukiwaniu odpowiednich i sprawnych partnerów. “Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać w …

Process4E SA przyłączył się do sieci Best Decisions więcej »

Dlaczego wciąż mało wdrożeń CRM

Według badań firmy konsultingowej Process4E, liczba wdrożeń CRM w naszym kraju jest wciąż niska. Do tej pory zrealizowano 150 – 200 projektów, zdecydowanie najwięcej – aż 38 % – wśród firm z sektora informatycznego. W ciągu ostatnich 2-3 lat na wdrożenia CRM wydano około 30 – 50 mln złotych. Powodem – zdaniem Process4E – jest …

Dlaczego wciąż mało wdrożeń CRM więcej »

Przewiń do góry