D-Link Technology Trend: serwisy społecznościowe w Polsce

Opublikowano: 29 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , ,

Jak wynika z ostatnich badań D-Link Technology Trend, zagraniczne portale społecznościowe – Facebook, Bebo czy MySpace ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich użytkowników Internetu. Większość internautów nawet nie wie o ich istnieniu. Na rodzimej scenie społecznościowej niepodzielnie rządzi Nasza-Klasa z ponad 11 milionami użytkowników.

Hanna LaskowskaD-Link Technology Trend: serwisy społecznościowe w Polsce

Biznes-Klasa.pl zapowiada kolejne nowości

Opublikowano: 9 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Biznes-Klasa ruszyła 4 listopada tego roku. Jak można wyczytać na stronie portalu, głównym jego celem jest ułatwianie osobom i firmom kontaktów biznesowych. Chodzi o odnalezienie kolegów z innych firm, ale przede wszystkim – o nawiązywanie nowych, perspektywicznych kontaktów. Portal wciąż się rozbudowuje – i już zapowiada kolejne nowości. Jak piszą na Biznes-Klasie – „nie od dziś wiadomo, że interesy najlepiej …

Hanna LaskowskaBiznes-Klasa.pl zapowiada kolejne nowości

Realne zyski z wirtualnych znajomości

Opublikowano: 29 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Połowa użytkowników biznesowych serwisów społecznościowych nawiązała dzięki nim nowe znajomości, a na wspólne przedsięwzięcie z osobą poznaną w serwisie zdecydował się co piąty zarejestrowany – wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius na zlecenie serwisu Profeo.pl.

Sylwester KozakRealne zyski z wirtualnych znajomości

Realne zyski z wirtualnych znajomości

Opublikowano: 28 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Połowa użytkowników biznesowych serwisów społecznościowych nawiązała dzięki nim nowe znajomości, a na wspólne przedsięwzięcie z osobą poznaną w serwisie zdecydował się co piąty zarejestrowany – wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius na zlecenie serwisu Profeo.pl. Prawie 80% użytkowników społeczności biznesowych pracuje zawodowo, a serwisy są dla nich źródłem wiedzy na temat rynku. Większość tworzy własne sieci kontaktów, do których zaprasza …

Hanna LaskowskaRealne zyski z wirtualnych znajomości