Project4

PLAY z Agencją Hardwork Communications

Agencja Hardwork Communications zorganizowała dla nowego operatora telefonii komórkowej Project4 (P4), właściciela marki PLAY, cykl wydarzeń związanych z dystrybucją telefonów testowych w programie o nazwie www.nadchodzi4.com. Agencja Hardwork Communications była odpowiedzialna za przeprowadzenie prezentacji szkoleniowych, organizację punktów wydawania telefonów oraz proces logistyczny. Łącznie w Trójmieście i Warszawie przekazanych zostało 20 000 aparatów służących do testowania […]

PLAY z Agencją Hardwork Communications więcej »

Przegląd prasy 2007-02-02

Czy zyski Apple przewyższą Microsoft? e-gry od Telekomunikacji Polskiej Cios w Erę kosztem nowego operatora BRE Bank zostaje w sieci ATMAN Aktualizacja: Nowy dyrektor Rzeczpospolitej online Czy zyski Apple przewyższą Microsoft? W 2010 r. zyski Apple mogą dorównać zyskom Microsoft już w 2010 – 2011 r. – wynika z analizy przeprowadzonej przez serwis 10layers.com. Gazeta.pl

Przegląd prasy 2007-02-02 więcej »

Testy P4 – pierwsze wrażenia

P4, zwany również jako Project4, oficjalnie wystartuje już niebawem. Do 10 stycznia na stronę nadchodzi4.com weszło 915 000 zainteresowanych osób, 190 000 z nich wypełniło ankietę do uczestnictwa w testach nowego operatora. Do testów przystąpi 24 000 osób. My również otrzymaliśmy zestaw testowy ;) Ale od początku…. Na spotkaniu i prezentacji – na pewno nie

Testy P4 – pierwsze wrażenia więcej »

Scroll to Top