Gazety codzienne na iPada
Od kilku miesięcy czasopisma znajdujące się w ofercie e-Kiosku można czytać m.in. na iPadzie. W ostatnich dniach e-Kiosk udostępnił w wersji dla iPada również dzienniki.
Od kilku miesięcy czasopisma znajdujące się w ofercie e-Kiosku można czytać m.in. na iPadzie. W ostatnich dniach e-Kiosk udostępnił w wersji dla iPada również dzienniki.
Axel Springer Polska od poniedziałku 9 listopada rozszerza formułę e-wydań na wszystkie tytuły ze swojego portfolio. Gazety i magazyny wydawcy będą dostępne w wersji elektronicznej poprzez e-kiosk.pl.
Od 15 września biuro reklamy Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty pakiety reklamowe łączące gazety codzienne i magazyny. Wydawca proponuje klientom PressPower News, Press Power Men i Giga PressPower, które intensyfikują zasięg i obniżają koszty kampanii.
Axel Springer: dzienniki i magazyny w pakietach reklamowych więcej »
Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadza od marca nowe produkty reklamowe. Nowością będzie pakiet PressPower Local i oferta GRPower skierowana do męskiej grupy docelowej, a także sprzedaż pakietowa wydań magazynowych dzienników Springera.
Wraz z EURO 2008 rusza wspólna akcja promocyjna e-Kiosk.pl i sklepu internetowego Orange. Umożliwi ona kibicom m.in. zakup e-wydania Przeglądu Sportowego za złotówkę netto. Pisma będą udostępniane klientom w systemie e-Kiosk, a o akcji klienci Orange zostaną poinformowani SMS-ami. Dotychczasowi użytkownicy Orange będą mogli wysłać SMS o treści: „EURO 2008” pod numer 71000 za 1
’12.10 godz.10:15, w przedpołudniowych zajęciach Paweł Janas analizował z piłkarzami grę Anglików w meczu z Austrią. Teraz, aż do obiadu, Polacy mają czas wolny.’ SMS-y o takiej przykładowej treści otrzymają kibice, którzy skorzystają z nowego serwisu informacyjnego przygotowanego przez specjalnego wysłannika Przeglądu Sportowego na mecz Anglia – Polska. SMS-owa 'Bitwa o Anglię’ rozpocznie się od
22 lipca ’Przegląd Sportowy’ wystartował z nową zabawą dla swoich czytelników, w której do zdobycia jest ponad 1000 supernagród. Kreację, projekty graficzne oraz mechanizm SMS-owy konkursu przygotowała firma One-2-One lider rozwiązań mobilnych dla mediów. Przez 4 tygodnie na łamach ’Przeglądu Sportowego’ drukowane będą zdjęcia najwybitniejszych byłych i obecnych reprezentantów Polski, a zadanie czytelników polegać będzie
Przegląd Mistrzów – konkurs SMS-owy 'Przeglądu Sportowego' i One-2-One więcej »