Lajkonik i Żabka od huevo

Opublikowano: 12 grudnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja interaktywna huevo, zakończyła wdrożenie dwóch nowych serwisów internetowych dla Lajkonik Snacks GmbH oraz Żabka Polska S.A. Lajkonik.pl jest witryną uznanego producenta paluszków, precelków i krakersów. Nowa witryna, nawiązując do tradycji i legendy o Lajkoniku, prezentuje firmę oraz pełną gamę cenionych przez konsumentów w Polsce przekąsek. Internauci mają również możliwość uczestnictwa w nieustającym konkursie, przesyłając swoje przepisy z wykorzystaniem produktów …

Hanna LaskowskaLajkonik i Żabka od huevo

Aterotromboza online

Opublikowano: 29 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Ruszył tematyczny portal aterotromboza.org.pl zrealizowany przez agencję interaktywną huevo. Jest to jedyne w Polsce i na bieżąco aktualizowane kompendium wiedzy o aterotrombozie (następstwo wieloletniego odkładania się cholesterolu w ścianach naczyń krwionośnych). Rozbudowany serwis jest istotnym elementem ogólnopolskiego programu wymiany wiedzy i doświadczeń dotyczących aterotrombozy, zainicjowanego w tym roku przez Instytut Aterotrombozy. Aterotromboza.org.pl to dostępna dla zarejestrowanych użytkowników unikatowa baza wiedzy, …

Sylwester KozakAterotromboza online

huevo dla Intermarche

Opublikowano: 13 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna huevo zrealizowała witrynę dla sieci supermarketów – Intermarche. Pod adresem intermarche.pl uruchomiony został serwis skierowany do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna zawiera informacje odnośnie aktualnych promocji, konkursów, a także nowości ze sklepowych półek oraz opis szerokiej oferty supermarketów. Dzięki zastosowaniu interaktywnej mapy wszyscy zainteresowani mogą łatwo odnaleźć najbliższy sklep, sprawdzić godziny otwarcia i zapoznać się z …

Sylwester Kozakhuevo dla Intermarche

huevo dla NOM

Opublikowano: 16 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Pod adresem nom1044.pl uruchomiona została nowa witryna Niezależnego Operatora Międzystrefowego Sp. z o.o. stworzona przez agencję marketingu interaktywnego huevo. Serwis zawiera wiele przydatnych informacji kierowanych do aktualnych i potencjalnych Klientów zainteresowanych obniżeniem kosztów połączeń telekomunikacyjnych. „Biorąc pod uwagę charakter prezentowanych danych, podczas etapu planowania skupiliśmy się wspólnie z naszym Klientem na kwestii przejrzystej prezentacji informacji na stronach nowej witryny NOM” …

Sylwester Kozakhuevo dla NOM