Rekordowe wydatki na komunikację cyfrową

Opublikowano: 5 maja 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w roku 2015 reklama online w Polsce wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20% rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł.

Dawid ZarazińskiRekordowe wydatki na komunikację cyfrową

IAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc.

Opublikowano: 13 listopada 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Reklama w internecie nadal notuje wzrost. Według badania IAB AdEx realizowanego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w drugim kwartale 2013 roku wzrosły o 16 proc. względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Przełożyło się to na wzrost całego półrocza o ponad 12 proc. Wartość reklamy online w pierwszych sześciu miesiącach roku 2013 przekroczyła tym samym 1,2 mld zł.

Dawid ZarazińskiIAB AdEx: wartość reklamy online wzrosła o 16 proc.

PwC wybiera Bluerank do obsługi SEO

Opublikowano: 8 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

PwC zostało kolejnym klientem agencji Bluerank w zakresie kompleksowej obsługi w zakresie SEO.

Sylwester KozakPwC wybiera Bluerank do obsługi SEO

Kryzys póki co omija reklamę internetową

Opublikowano: 1 grudnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wartość polskiego rynku reklamy on-line w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku.

Hanna LaskowskaKryzys póki co omija reklamę internetową