Radio Zet

Semcore: Wyniki badania SEO po trzech latach pracy

Po trzech latach intensywnych badań oraz inwestycji przekraczającej 2 miliony złotych, Semcore zaprezentowało wyniki unikalnego badania dotyczącego technik poprawiających widoczność stron w wyszukiwarkach internetowych. W projekcie uczestniczyło 30 renomowanych marek oraz ponad 100 ekspertów z branży digital marketingu. Choć autorzy badania podzielili się wieloma istotnymi wnioskami, nie wszystkie dane mogły zostać ujawnione z uwagi na […]

Semcore: Wyniki badania SEO po trzech latach pracy więcej »

Więcej wideo na RadioZet.pl

Od początku września Eurozet korzysta z platformy Multiscreen.TV przygotowanej przez spółkę Comtica należącą do notowanego na Giełdzie One 2 One. Grupa Radiowa nie tylko planuje zwiększenie ilości redakcyjnych materiałów video, ale dzięki Multiscreen.TV wprowadza dodatkowe możliwości dla reklamodawców.

Więcej wideo na RadioZet.pl więcej »

Rozgłośnie radiowe w Polsce

Wysłuchanie wszystkich reklam, które rocznie emitują polskie stacje radiowe, zajęłoby sześć i pół roku – obliczył Money.pl. Gdyby najbardziej nasycona reklamami rozgłośnia puściła je jedna po drugiej, słuchacze przez ponad miesiąc nie słuchaliby niczego innego.

Rozgłośnie radiowe w Polsce więcej »

Internauci o korzystaniu z mediów

Oglądanie telewizji online, słuchanie radia za pośrednictwem internetu oraz czytanie prasy w sieci stały się standardem dla większości polskich internautów. Jak pokazuje raport opublikowany przez firmę Gemius SA, trzech na czterech użytkowników sieci oglądało telewizję lub klipy video w internecie. Media tradycyjnie… Medium cieszącym się największą popularnością wśród respondentów jest internet – podaje raport Gemius

Internauci o korzystaniu z mediów więcej »

Wspólny pakiet crossmediowy Radia ZET i Parkietu

RRM Dom Sprzedaży Radia należący do Grupy Eurozet oraz Presspublica, wydawca Gazety Giełdy „Parkiet” wprowadzają wspólny pakiet crossmediowy. Dzięki  współpracy  redakcyjnej  nad  „Notowaniami Giełdowymi” – codziennym programem  Radia  ZET  powstała oferta pozwalająca klientom na sponsoring   serwisu  informacyjnego  dla  ludzi  poszukujących  informacji finansowo-gospodarczych, oraz nietypową obecność w Gazecie Giełdy „Parkiet” i  na  stronach  internetowych. Żaden z

Wspólny pakiet crossmediowy Radia ZET i Parkietu więcej »

Internauci WP wybrali wyrażenia roku 2006

Redaktorzy serwisu Wiadomości Wirtualnej Polski poddali wnikliwej analizie hasła, które w zeszłym roku zrobiły wielkie kariery medialne. Przez cały grudzień w Słowniku 2006 przedstawiali sformułowania, które wdarły się przebojem do języka polskiego i zagościły – już na stałe – w naszej świadomości. Zdaniem internautów prawdziwym hitem minionego roku jest radosne „Yes, yes, yes”, wypowiedziane i

Internauci WP wybrali wyrażenia roku 2006 więcej »

WP – Słownik 2006

„Wykształciuchy”, „taśmy prawdy”, „łże-elity” i „semantyczne nadużycie” – Wirtualna Polska o dziesięciu sformułowaniach, które zrobiły wielkie kariery medialne. Wszystkie, specjalnie dla WP, komentuje wybitny językoznawca, prof. Jerzy Bralczyk. Wielokrotnie cytowane, wyraziste i nowatorskie – sformułowania, które „wstrząsnęły” nami oraz światem mediów. Jak co roku Wirtualna Polska postanowiła je wyłowić i poddać swoistej „wiwisekcji”. Do 19

WP – Słownik 2006 więcej »

Przewijanie do góry