Rafał Górski

Nowe oblicze Grupy Mothership

Grupa Mothership od początku roku przechodzi metamorfozę. W ślad za zmianami w zarządzaniu idzie nowa nazwa Grupy, która od połowy kwietnia brzmi Change Integrated. Agencja DougFaberFamily zacznie funkcjonować pod nazwą Change Communications. Nowa nazwa Grupy i spółek wchodzących w jej skład jej to  tylko zewnętrzny przejaw zmian, które sięgają znacznie głębiej w strukturę całości. Od […]

Nowe oblicze Grupy Mothership więcej »

Nowy serwis EMlab

Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Mothership) uruchomiła nowy serwis www, dostępny pod adresem: www.emlab.pl. Serwis wykorzystuje w znacznym stopniu możliwości nawigacji i poruszania się po trójwymiarowym świecie. Serwis został przygotowany wewnątrz grupy Mothership przez dział interactive agencji DougFaberFamily kierowany przez Rafała Górskiego. – Zastanawiając się nad koncepcją kreatywną nowego serwisu EMlabu próbowaliśmy znaleźć sposób na

Nowy serwis EMlab więcej »

Złoto dla Arc Worldwide za reklamę w NetSprint.pl

Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii to “AIDS search engine protection”. Polski Konkurs Reklamy organizowany jest od 2004r. jako podstawa działalności statutowej Klubu Twórców Reklamy. Formuła konkursu jest bardzo otwarta,

Złoto dla Arc Worldwide za reklamę w NetSprint.pl więcej »

Pora.pl – Reaktywacja!

W działającym od 2002 roku Portalu Kultury Miejskiej Pora.pl przyszła pora na rewolucyjne zmiany. Serwis został gruntownie przebudowany i zyskał nową, silnie społecznościową tożsamość. Całkowicie zmieniono jego wizerunkową i funkcjonalną stronę, a także wzmocniono i rozbudowano skład redakcyjny. Zmiany są efektem przejęcia portalu od prywatnych właścicieli przez Tomasza Wileńskiego, dyrektora zarządzającego agencją Interactive Solutions i

Pora.pl – Reaktywacja! więcej »

Przewijanie do góry