Rafał Górski

Nowe oblicze Grupy Mothership

Grupa Mothership od początku roku przechodzi metamorfozę. W ślad za zmianami w zarządzaniu idzie nowa nazwa Grupy, która od połowy kwietnia brzmi Change Integrated. Agencja DougFaberFamily zacznie funkcjonować pod nazwą Change Communications. Nowa nazwa Grupy i spółek wchodzących w jej skład jej to  tylko zewnętrzny przejaw zmian, które sięgają znacznie głębiej w strukturę całości. Od …

Nowe oblicze Grupy Mothership więcej »

Nowy serwis EMlab

Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Mothership) uruchomiła nowy serwis www, dostępny pod adresem: www.emlab.pl. Serwis wykorzystuje w znacznym stopniu możliwości nawigacji i poruszania się po trójwymiarowym świecie. Serwis został przygotowany wewnątrz grupy Mothership przez dział interactive agencji DougFaberFamily kierowany przez Rafała Górskiego. – Zastanawiając się nad koncepcją kreatywną nowego serwisu EMlabu próbowaliśmy znaleźć sposób na …

Nowy serwis EMlab więcej »

Złoto dla Arc Worldwide za reklamę w NetSprint.pl

Prowadzona na wyszukiwarce NetSprint.pl kampania charytatywna dla Krajowego Centrum ds. AIDS zdobyła złoto w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Nagrodę otrzymała agencja Arc Worldwide Polska, Leo Burnett Group, a tytuł kampanii to “AIDS search engine protection”. Polski Konkurs Reklamy organizowany jest od 2004r. jako podstawa działalności statutowej Klubu Twórców Reklamy. Formuła konkursu jest bardzo otwarta, …

Złoto dla Arc Worldwide za reklamę w NetSprint.pl więcej »

Pora.pl – Reaktywacja!

W działającym od 2002 roku Portalu Kultury Miejskiej Pora.pl przyszła pora na rewolucyjne zmiany. Serwis został gruntownie przebudowany i zyskał nową, silnie społecznościową tożsamość. Całkowicie zmieniono jego wizerunkową i funkcjonalną stronę, a także wzmocniono i rozbudowano skład redakcyjny. Zmiany są efektem przejęcia portalu od prywatnych właścicieli przez Tomasza Wileńskiego, dyrektora zarządzającego agencją Interactive Solutions i …

Pora.pl – Reaktywacja! więcej »

Przewiń do góry