IAB nie chce nowych domen
Interactive Advertising Bureau (IAB), organizacja zrzeszająca ponad 500 firm takich jak Facebook, Google, eBay czy Microsoft zaapelowała do ICANN by zatrzymała program nowych domen.
Interactive Advertising Bureau (IAB), organizacja zrzeszająca ponad 500 firm takich jak Facebook, Google, eBay czy Microsoft zaapelowała do ICANN by zatrzymała program nowych domen.
Rynek reklamy online w USA wydaje się stabilizować. Tak przynajmniej wynika z raportu przygotowanego przez Interactive Advertising Bureau (IAB) i PricewaterhouseCoopers. Jego wartość szacowana jest w trzecim kwartale tego roku na 5,5 mld dolarów co oznacza 1,7 proc. wzrost w porównaniu z drugim kwartałem. To jednak o 5,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2008 roku.
Rynek reklamy online: amerykańska stabilizacja i polskie wzrosty więcej »
Ostanio informowaliśmy o badaniach IAB UK dotyczących tego, które formy i treści internetowych reklam najbardziej zapadają w pamięć użytkowników. Dziś prezentujemy wyniki raportu Interactive Advertising Bureau oraz PricewaterhouseCoopers dotyczącego wydatków na amerykańską reklamę online oraz garść informacji z polskiego podwórka.
IAB: Jest dobrze z reklamą online (i w USA, i w Polsce) więcej »