Cube Group zdobyła wyróżnienie Golden Arrow
Cube Group SA, agencja działająca w segmencie Performance Marketingu, została wyróżniona w konkursie Golden Arrow za zrealizowaną w Internecie kampanię sprzedażową nowej kolekcji ubrań RESERVED.
Cube Group SA, agencja działająca w segmencie Performance Marketingu, została wyróżniona w konkursie Golden Arrow za zrealizowaną w Internecie kampanię sprzedażową nowej kolekcji ubrań RESERVED.
Korzystanie z serwisów spółek giełdowych może sprawiać wiele problemów. W większości są one nieprzyjazne i utrudniają odnalezienie informacji. Do takich wniosków doszli konsultanci firmy Vbiz.pl. Z opublikowanego raportu wynika, że 96% badanych witryn ma problemy z nawigacją, blisko połowa z nich posiada zbyt skomplikowane menu, natomiast aż 16% jest zbudowanych w sposób skrajnie chaotyczny. Prawie
Gdańska firma zjednoczenie.com opracowała i wdrożyła dwa serwisy internetowe – dla znanej marki odzieżowej Reserved oraz dla sieci salonów odzieżowych Cropptown. To kolejne realizacje przygotowane dla tych klientów. Serwisy mają za zadanie przedstawić nowe kolekcje, dokonano też pewnych zmian w ich funkcjonalności. Serwis poświęcony marce Reserved prezentuje nową kolekcję wiosenno-letnią 2006. – Naturalną konsekwencją prezentacji
mBank uruchomił nowy projekt promocyjny pod nazwą mRabatki. mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. W pierwszej kolejności mBank rozpoczyna współpracę z siecią salonów odzieżowych RESERVED, która do końca br. będzie promować płatności kartami mBanku oraz izzyBanku 10% rabatem na wszystkie swoje produkty. mRabatki mają na celu dostarczyć ponad 311 tys. Klientów mBanku