@rewolucja biznesu

Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów

Nowoczesna Firma, organizator projektu @rewolucja biznesu wraz z partnerami (Polskimi Badaniami Internetu oraz Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska) i przy życzliwości polskich portali (onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, o2.pl) oraz sieci Bizon Media, przeprowadziła badanie nt. użyteczności narzędzi internetowych.

@rewolucja biznesu 4.0 za nami!

W dniach 17-18 czerwca w siedzibie Knowledge Village w Warszawie odbyła się konferencja oraz warsztaty realizowane w ramach IV edycji projektu @rewolucja biznesu. Organizatorem wydarzenia jest portal Nowoczesna Firma. Myślą przewodnią tegorocznej edycji było hasło „Skuteczność poprzez użyteczność”.

Nadeszła @rewolucja

W dniach 12 i 13 maja odbyła się konferencja @rewolucja biznesu. Gość specjalny Alfonso de la Nuez, prezes zarządu Experience Consulting, zaprezentował kilka przykładów błędów użyteczności które mają bezpośredni wpływ na koszty i efektywność działań marketingowych. Polska ma ogromny potencjał jako rynek użyteczności, a dzięki takim konferencjom jak @rewolucja biznesu problem użyteczności jest poruszany i …

Nadeszła @rewolucja więcej »

Reklama w rękach konsumentów

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż a może zapamiętam, zaangażuj a na pewno zrozumiem – powiedział Benjamin Franklin. Zaangażowanie odbiorców naszej marki w komunikację jej samej staje się kluczowym elementem współczesnego marketingu. Dzięki temu, że “ktoś z ulicy” zrobi reklamę o produkcie, opowie jak działa, jakie marka ma dla niego wartości jesteśmy bardziej skłonni uwierzyć w …

Reklama w rękach konsumentów więcej »

O czym myśli Twój e-klient?

W dniach 12-13 maja w Centrum Finansowym Puławska w Warszawie odbędzie się konferencja @Rewolucja Biznesu. Celem projektu jest pokazanie profesjonalnego i nowoczesnego podejścia do poznania świata e-klienta. Jego zrozumienie i poznanie zachowań behawioralnych umożliwi tworzenie komunikacji z e-klientem w sposób naturalny i bardziej skuteczny. Koncepcja projektu @Rewolucja Biznesu opiera się na głównych wyznacznikach e-biznesu, najważniejszych …

O czym myśli Twój e-klient? więcej »

Przewiń do góry