RMF FM

Najbardziej opiniotwórcze media w 2008 roku

Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w 2008 roku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24 – wynika z najnowszego, podsumowującego cały 2008 rok rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, dwa tygodniki opinii, Onet.pl, a także cztery stacje radiowe.

Rozgłośnie radiowe w Polsce

Wysłuchanie wszystkich reklam, które rocznie emitują polskie stacje radiowe, zajęłoby sześć i pół roku – obliczył Money.pl. Gdyby najbardziej nasycona reklamami rozgłośnia puściła je jedna po drugiej, słuchacze przez ponad miesiąc nie słuchaliby niczego innego.

Onet.pl najbardziej opiniotwórczym portalem

Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w listopadzie jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24 – wynika z najnowszego rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, dwa tygodniki opinii, a także jeden portal internetowy Onet.pl.

10 lat Astry na polskim rynku

Astra Polska jest jednym z europejskich oddziałów największego światowego operatora satelitarnego SES, podobnie ASTRA Iberica (Hiszpania), ASTRA Deutschland (Niemcy), ASTRA France (Francja), ASTRA (GB) (Wielka Bryatnia) oraz ASTRA CEE (Czechy, Węgry, Słowacja i inne). W tym roku ASTRA Polska obchodzi dziesięciolecie swojego powstania. Pierwszym historycznie klientem ASTRY w Polsce było radio RMF, które rozpoczęło nadawanie …

10 lat Astry na polskim rynku więcej »

Internauci o korzystaniu z mediów

Oglądanie telewizji online, słuchanie radia za pośrednictwem internetu oraz czytanie prasy w sieci stały się standardem dla większości polskich internautów. Jak pokazuje raport opublikowany przez firmę Gemius SA, trzech na czterech użytkowników sieci oglądało telewizję lub klipy video w internecie. Media tradycyjnie… Medium cieszącym się największą popularnością wśród respondentów jest internet – podaje raport Gemius …

Internauci o korzystaniu z mediów więcej »

RMF FM współpracuje z siecią ARBOmedia Polska

RMF FM wybrało sieć ARBOmedia Polska na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na witrynach radia – RMF.FM, RMFmaxxx.pl, RMFclassic.pl i MiastoMuzyki.pl. Łączny zasięg serwisów radia RMF FM przekracza 550 000 użytkowników miesięcznie, zaś liczba dokonywanych na nich odsłon to ponad 5,81 mln miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 09.2007). Strony RMF FM dołączyły do kategorii …

RMF FM współpracuje z siecią ARBOmedia Polska więcej »

Przewiń do góry