RMF FM

Przebój Roku w Interia.pl

Od 29 listopada do 31 grudnia trwać będzie organizowany przez RMF FM plebiscyt na Przebój Roku 2004, którego partnerem jest INTERIA.PL. Na stronach portalu dostępny jest poświęcony akcji serwis internetowy. Witryna umożliwia m.in. zapoznanie się z informacjami na temat artystów, których utwory aspirują do tytułu, oddanie głosu na poszczególne utwory oraz pobranie dzwonków mono- i […]

Przebój Roku w Interia.pl więcej »

Sportowe Asy i Cieniasy 2003 w Interia.pl

Serwis Sport w portalu INTERIA.PL prowadzi plebiscyt na sportowego Asa i Cieniasa roku 2003. Plebiscyt odbywa się we współpracy z redakcją sportową RMF FM. Dziesiątka finalistów dla każdej kategorii plebiscytu wybrana została spośród wielu kandydatów przez redakcje sportowe portalu INTERIA.PL oraz RMF FM. Zwycięzcy plebiscytu – wyłonieni głosami internautów – zostaną ogłoszeni 13 stycznia 2004

Sportowe Asy i Cieniasy 2003 w Interia.pl więcej »

Visa interaktywnie w interia.pl

Portal INTERIA.PL uruchomił grę „Wirtualne zakupy”. Konkurs jest elementem szerszej kampanii promocyjnej Visa, prowadzonej pod wspólnym hasłem „Visa – Świat jest Twój”. „Wirtualne zakupy” to interaktywna gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji głównego celu kampanii – promowania idei płacenia kartami Visa za wszelkie dokonywane przez jej posiadacza zakupy. W każdej edycji konkursu uczestnik otrzymuje

Visa interaktywnie w interia.pl więcej »

Interia rozpoczyna promocję usług dla firm

W poniedziałek, 13 stycznia 2003 r., INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną Strefa.pl – internetowej platformy usługowej adresowanej przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy oraz rozszerzenie wizerunku portalu, z dotychczas informacyjno-rozrywkowego, o elementy związane z oferowanymi przez INTERIA.PL profesjonalnymi rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej

Interia rozpoczyna promocję usług dla firm więcej »

Choinka, Mikołaj i zegarki od Interii

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia portal INTERIA.PL uruchomił, we współpracy ze swoimi partnerami i sponsorami, trzy serwisy. Kampanie promocyjne świątecznych serwisów INTERIA.PL wykorzystują synergię mediów spółek grupy RMF FM. Tradycyjnie w portalu znalazł się serwis Choinka, poświęcony Bożemu Narodzeniu oraz zabawom noworocznym. Sponsorem serwisu Choinka zostały Zakłady Tłuszczowe Bielmar z Bielska-Białej, producent

Choinka, Mikołaj i zegarki od Interii więcej »

Pielgrzymka papieska w Internecie

9 sierpnia br. portal INTERIA.PL uruchomił serwis poświęcony IX pielgrzymce Jana Pawła II do Polski. Na stronach Serwisu (http://papiez.interia.pl/) znaleźć można najświeższe zdjęcia i wiadomości dotyczące tegorocznej podróży apostolskiej przygotowane przez dziennikarzy portalu oraz radia RMF FM. W odrębnych sekcjach zamieszczone są informacje na temat życia Karola Wojtyły i poprzednich pielgrzymek papieskich. W serwisie na

Pielgrzymka papieska w Internecie więcej »

RMF FM i portal INTERIA.PL patronują Małyszowi

RMF FM i portal INTERIA.PL podpisały umowę o współpracy z firmą FAN SPORT WISŁA – oficjalnym przedstawicielem Edie Federera w Polsce – firmą mającą wyłączność na komercyjne wykorzystanie wizerunku Adama Małysza. Dzięki podpisanej umowie, w sezonie 2001/2001 radio RMF FM uzyskało status oficjalnego patrona medialnego Adama Małysza, zaś na portalu INTERIA.PL pod adresem http://www.malysz.interia.pl/ powstał

RMF FM i portal INTERIA.PL patronują Małyszowi więcej »

Scroll to Top