Robert Stępniewski

Gramy w globalnej sieci reklamy

Polska dołączyła do czołówki światowego przemysłu reklamy w rozrywce. Stało się to za sprawą umowy podpisanej między największą siecią reklamy w grach, IGA Worldwide, a firmą AdAction, specjalizującą się w wykorzystaniu gier w działaniach marketingowych. Umowa obejmuje współpracę przy umieszczaniu reklam dynamicznych w grach komputerowych i na konsole w sieci IGA Worldwide kierowanych do polskich

Gramy w globalnej sieci reklamy więcej »

HYPERmedia dla EchoStar

W polskim Internecie ruszyła kampania reklamowa amerykańskiej spółki EchoStar oferującej dostęp do telewizji satelitarnej i kablowej. Planowanie i zakup mediów internetowych powierzono agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR). To pierwsze zlecenie, które agencja wykonuje dla EchoStar. „Zadowolenie EchoStar z przeprowadzonej przez HYPERmedia kampanii będzie dowodem na to, że strategiczne planowanie mediów, które oferujemy również dla takich firm,

HYPERmedia dla EchoStar więcej »

Sukces internetowej kampanii PZU SA

6 000 000 internautów miało bezpośredni kontakt z internetową kampanią prewencyjną PZU SA ’Bezpieczny rajd’, zorganizowaną we współpracy z Agencją Interaktywną HYPERmedia. To kolejny dowód na to, że rośnie skuteczność komunikacji internetowej, a wykorzystanie tego medium do promocji coraz bardziej się opłaca. Serwis pzu.pl/rajd pojawił się w sieci 28 czerwca, z okazji jubileuszowego rajdu Kormoran,

Sukces internetowej kampanii PZU SA więcej »

Scroll to Top