Roman Jędrkowiak

OS3 dla ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski powierzył agencji interaktywnej OS3 multimedia realizację kolejnych kampanii reklamowych w Internecie: 'Banki są do zarabiania’ oraz eKarta przepłacona VISA – pierwsza taka karta w Polsce’. Pierwsza kampania ma zachęcić potencjalnych klientów do korzystania z usług ING Banku Śląskiego, natomiast druga promuje nowoczesną kartę bankową do prowadzenia transakcji internetowych. – Naszą grupą docelową

OS3 dla ING Banku Śląskiego więcej »

Internetowa kampania ING Banku Śląskiego

Ruszyła internetowa kampania promująca Otwarte Konta Oszczędnościowe ING Banku Śląskiego. Celem działań e-marketingowych jest zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą promocyjną oraz zachęcenie ich do złożenia wniosku o otwarcie konta oszczędnościowego za pośrednictwem strony internetowej. Kampania jest kolejną realizacją prowadzoną przez agencję interaktywną OS3 multimedia dla ING Banku Śląskiego. Na stronie przedstawione są podstawowe informacje na

Internetowa kampania ING Banku Śląskiego więcej »

Scroll to Top