Mobilna reklama na kryzys

Opublikowano: 12 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Czy spowolnienie gospodarcze i coraz częściej ograniczane budżety reklamowe, zmuszą współczesnych marketerów do bliższego kontaktu z nową formą komunikacji marketingowej, jaką są aplikacje dla urządzeń przenośnych? – Kurczące się budżety wymuszą większą kontrolę nad wydatkami i efektywnością działań reklamowych. Marketing mobilny już dziś staje się bardzo kuszący dla marketerów, oferując atrakcyjne koszty pozyskania klienta i bardziej precyzyjne targetowanie niż w …

Hanna LaskowskaMobilna reklama na kryzys

Mobilne granie w reklamie

Opublikowano: 17 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Rynek mobilnych aplikacji staje się jedną z ważniejszych gałęzi światowego przemysłu rozrywki. 2.5 miliarda telefonów komórkowych działających na całym świecie zaczyna mieć siłę oddziaływania równą samemu internetowi. To wielka gratka dla twórców mobilnej rozrywki i speców od marketingu. W Stanach Zjednoczonych – jednym z najlepiej rozwiniętych rynków rozrywki mobilnej – prawie 36 procent użytkowników komórek wykorzystuje swoje telefony nie tylko …

Hanna LaskowskaMobilne granie w reklamie