Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank: 74% Polaków wybiera zakupy z drugiej ręki

Najnowsze badanie Santander Consumer Banku ujawnia, że Polacy coraz chętniej sięgają po towary z drugiej ręki. Aż 74% badanych przyznaje, że dokonuje takich zakupów, co wskazuje na rosnącą popularność rynku wtórnego. Warto zauważyć, że 44% respondentów preferuje zakupy online, podczas gdy co trzeci z nich wybiera stacjonarne punkty sprzedaży, takie jak second handy. Zjawisko to […]

Santander Consumer Bank: 74% Polaków wybiera zakupy z drugiej ręki więcej »

45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje dane

Kwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między półką a ekranem: wybory zakupowe Polaków”, 45 proc. konsumentów deklaruje, że obawa o bezpieczeństwo danych skłania ich do wyboru sklepów stacjonarnych zamiast internetowych. W tej grupie aż 23 proc. zdecydowanie preferuje zakupy w sklepach fizycznych,

45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje dane więcej »

45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje dane 1

Santander Consumer Bank: Prawie 60 proc. Polaków zwróciło produkt kupiony przez internet więcej niż raz

Prawie 60 proc. Polaków kupujących online zdarzyło się zwrócić produkt zamówiony w internecie więcej niż raz.. Z tego prawie połowa respondentów odpowiedziała, że miała taką sytuację kilka razy (46 proc.), wskazuje raport Santander Consumer Bank „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”. Najczęściej wskazywały tak osoby w przedziale wiekowym 40-49 lat oraz zarabiające od 5000 do

Santander Consumer Bank: Prawie 60 proc. Polaków zwróciło produkt kupiony przez internet więcej niż raz więcej »

Przewijanie do góry