SARE

SARE sprawdza jak korzystamy z e-maila

Już wkrótce poznamy preferencje polskich managerów dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej. Rusza bowiem pierwsze organizowane przez SARE badanie, którego wyniki mają przyczynić się do poprawienia jakości przesyłanych wiadomości e-mail. Przez najbliższe dwa tygodnie każdy odwiedzający serwisy Brief.pl, Mediarun.pl i SARE.pl będzie mógł wypełnić ankietę i podzielić się swoimi doświadczeniami oraz spostrzeżeniami dotyczącymi sposobu korzystania przez niego […]

SARE sprawdza jak korzystamy z e-maila więcej »

Elektroniczne ulotki TelePizzy dzięki SARE

Na początku czerwca firma TelePizza Poland po raz pierwszy rozesłała do swoich klientów elektroniczną wersję ulotki promocyjnej. E-ulotki są dla firmy nowym kanałem dystrybucji informacji i sposobem na skuteczne dostarczanie klientom najświeższej oferty. Przy wysyłce TelePizza korzysta z SARE, pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu w modelu ASP. „SARE wykorzystujemy przede wszystkim do wysyłki elektronicznej

Elektroniczne ulotki TelePizzy dzięki SARE więcej »

OS3 multimedia obsługuje markę kosmetyczną BODY BASICS

W wyniku wygranego przetargu, agencja interaktywna OS3 multimedia będzie kreowała wizerunek BODY BASICS w Internecie. Pierwszą wspólną realizacją jest uruchomiona właśnie witryna bodybasics.pl. W przyszłości firmy planują rozszerzenie działań o nowe realizacje w Internecie. BODY BASICS to brytyjska marka kosmetyków pielęgnacyjnych, relaksacyjnych i akcesoriów kosmetycznych. Na terenie Europy Wschodniej działa obecnie 19 sklepów firmowych BODY

OS3 multimedia obsługuje markę kosmetyczną BODY BASICS więcej »

Milion maili w SARE

Za pośrednictwem SARE – pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP – wysłano właśnie milionową wiadomość e-mail. Oznacza to już ponad 70 GB przesłanych informacji. Średnio co 44 sekundy któryś z odbiorców otrzymuje maila wysłanego dzięki wykorzystaniu tego systemu. „Milion maili wysłanych za pomocą naszego systemu w ciągu czterech miesięcy jego istnienia

Milion maili w SARE więcej »

Ranking najlepszych newsletterów w Polsce

Wortal internetowy poświęcony dziennikarstwu Slowawsieci.com opublikował w minioną środę Ranking Najlepszych Newsletterów Elektronicznych w Polsce. Pierwsze miejsce przypadło Dziennikowi Internetowemu Polskiej Agencji Prasowej. Prawie osiem tysięcy newsletterów wzięło udział w drugiej edycji Rankingu Najlepszych Newsletterów Elektronicznych w Polsce poinformował redaktor naczelny portalu Karol Bancerz. – Staraliśmy się, aby ranking objął jak największą ilość elektronicznych biuletynów

Ranking najlepszych newsletterów w Polsce więcej »

Agape partnerem SARE

Agencja doradcza i wydawnicza Agape została nowym partnerem handlowym SARE. Dzięki temu w ofercie Agape, oprócz usług związanych przede wszystkim z wydawaniem biuletynów firmowych w formie papierowej, znajdzie się SARE – pierwsze polskie narzędzie m.in. do przygotowywania elektronicznych biuletynów, dostępne w modelu ASP. „Media elektroniczne zdobywają coraz większą popularność, gdyż są szybkie, tanie i efektywne.

Agape partnerem SARE więcej »

Nowy duet e-mail marketingowy

Pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP „SARE” – wdrożył wortal mediarun.pl. Dzięki SARE możliwa jest wysyłka codziennego newslettera do ponad 4 900 subskrybentów, dużo szybciej niż do tej pory. „O naszym wyborze SARE zadecydowały dwie podstawowe zalety, SARE jest doskonałym narzędziem outsourcingowym. Wykorzystanie modelu ASP odciąża nasze serwery i zmniejsza koszty.

Nowy duet e-mail marketingowy więcej »

Scroll to Top