Sebastian Bykowski

PoRobocie rozmowy o mikroblogowaniu w instytucjach finansowych

Ameryka żyje mikroblogami, a Twitter robi zawrotną karierę na całym świecie. Kolejne firmy wchodzą w ten kanał komunikacji. Czy rodzime instytucje finansowe powinny się nim zainteresować? – tak na spotkanie, które odbyło się wczoraj w Sali Notowań GPW zapraszali organizatorzy. Poniżej nasza relacja.

Blogi – źródło wiedzy, czy informacyjny śmietnik?

W ciągu kilku ostatnich lat blogi zyskały miliony użytkowników. Dlaczego tak się stało? Ponieważ blogi stanowią praktycznie nieograniczone źródło informacji. W XXI wieku obieg informacji nabrał niespotykanego wcześniej tempa. Ludzie nie ufają już bezgranicznie gazetom czy telewizji, a źródła obiektywnej wiedzy szukają w Internecie. Wierzą bowiem, że prawdziwe informacje jest w stanie dostarczyć im tylko …

Blogi – źródło wiedzy, czy informacyjny śmietnik? więcej »

PRESS-SERVICE na RemaDays 2005

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów został Partnerem Branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się 22 -24 marca 2005 w Warszawie. Impreza jest spotkaniem całej branży reklamowej, marketingu i PR. Umożliwia przegląd wszystkich narzędzi komunikacji marketingowej, a także zapewnia maksymalną efektywność firmom działającym w obrębie reklamy w zakresie prezentacji ich dorobku i ofert. …

PRESS-SERVICE na RemaDays 2005 więcej »

Kolejna fuzja PRESS-SERVICE

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. i Centralna Agencja Przeglądu Mediów utworzyły największą w Polsce firmę monitorowania mediów obsługującą kilkuset klientów. Fuzja została sfinalizowana z początkiem sierpnia. PRESS-SERVICE stał się niekwestionowanym liderem polskiego rynku monitoringu mediów i firmą oferującą najnowocześniejszy system monitorowania mediów w Polsce. Zarówno PRESS-SERVICE jak i CAPM oferowały klientom podobne standardy obsługi. …

Kolejna fuzja PRESS-SERVICE więcej »

PRESS-SERVICE przejmuje technologię od Alma Internet

Z dniem 1. lipca PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. , przejął od Alma Internet S.A. oferującej zaawansowane technologie i systemy do zarządzania wiedzą oraz tworzenia systemów intranetowych, obsługę klientów korzystających z usług monitoringu mediów. Działalność obu firm uzupełnia się. Poprzez współpracę z Alma Internet, PRESS-SERVICE rozwija własne zaawansowane produkty do prezentacji i korzystania z …

PRESS-SERVICE przejmuje technologię od Alma Internet więcej »

Przewiń do góry