Narzędzia dla specjalisty SEM [artykuł ekspercki]

Opublikowano: 20 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Obecnie marketerzy nie muszą polegać tylko na swojej intuicji. Mają do dyspozycji cały szereg narzędzi (dostarczanych głównie przez Google), które mogą znacznie ułatwić budowę marki w internecie, czy pozwolić poznać zachowania użytkowników wyszukiwarki. Przyjrzyjmy się najważniejszym z nich.

Dawid ZarazińskiNarzędzia dla specjalisty SEM [artykuł ekspercki]

SEO Czy PPC? [artykuł ekspercki]

Opublikowano: 10 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pozycjonowanie czy AdWords? Wyniki organiczne czy linki sponsorowane? SEO czy PPC? Ten różnie określany problem dotyczy wielu osób podejmujących decyzję o promocji swojej strony w wyszukiwarce. Oceniając oba te obszary w oparciu o 10 kryteriów, postarajmy się odpowiedzieć na to pytanie.

Dawid ZarazińskiSEO Czy PPC? [artykuł ekspercki]

SEM najczęściej łączone z reklamą w prasie

Opublikowano: 13 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Serwis eMarketer opublikował wyniki badań na temat łączenia SEM z innymi typami kampanii reklamowych. Okazało się, że nadal najpopularniejszą alternatywą jest prasa drukowana. W drugim kwartale 2008 ponad połowa (55%) amerykańskich specjalistów zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach przyznała, że dodatkowo wykorzystuje bardziej tradycyjne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów. Jedna trzecia marketerów organizujących takie zintegrowane kampanie wykorzystywała jako drugie medium prasę …

Wojtek WowraSEM najczęściej łączone z reklamą w prasie

Nowa oferta reklamy on-line w agencji Cube Group

Opublikowano: 16 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Cube Group specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM i SEO) zrealizowała kolejny etap w zapowiadanym na ten rok planie rozwoju spółki. Indywidualne podejście do potrzeb Klienta odzwierciedlono rozbudowaniem oferty reklamowej, m. in. o kompleksowe działania doradcze w zakresie planowania reklamy w programach afiliacyjnych oraz o zarządzanie zakupem akcji, klików i lidów u różnych wydawców na potrzeby konkretnego reklamodawcy. …

Hanna LaskowskaNowa oferta reklamy on-line w agencji Cube Group

Przegląd prasy 2007-07-30

Opublikowano: 30 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Potrójna kara dla TP Wiki-wyszukiwarka coraz bliżej Krótko: Tradedoubler zainwestował w SEM Potrójna kara dla TP Prezes UKE nałożył 3 kary na Telekomunikację Polską o łącznym wymiarze 400 tys. Powodem takiej decyzji było niewypełnienie obowiązku regulacyjnego Interia.pl http://nt.interia.pl/news?inf=951596&source=rss Wiki-wyszukiwarka coraz bliżej Firma Wikia Inc. zakupiła oprogramowanie do wyszukiwania o nazwie Grub i udostępni je jako open source. Następnie będzie ono …

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-07-30