serwisy społecznościowe

Facebook zbadał czy szczęście uzależnione jest od bycia w związku

Ogromna popularność serwisów społecznościowych ma znaczenie nie tylko biznesowe, czy technologiczne – stwarza również zupełnie nowe możliwości badawcze dla obserwatorów życia społecznego. Przykład wykorzystania nowego rodzaju danych dał właśnie Facebook, który poszukiwał odpowiedzi na pytanie o to, jak związki wpływają na nasze szczęście.

Facebook zbadał czy szczęście uzależnione jest od bycia w związku więcej »

eMarketer: obiecujące choć eksperymentalne możliwości reklamowe mobilnych społeczności

Korzystanie z sieci społecznych jest jedną z najszybciej rozwijających się aktywności wśród użytkowników urządzeń mobilnych na całym świecie. To jeden z podstawowych sposobów komunikacji tych osób, stanowiący bardzo istotny powód wzrostu czasu spędzonego w internecie za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

eMarketer: obiecujące choć eksperymentalne możliwości reklamowe mobilnych społeczności więcej »

eMarketer: Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych (ale wolniej niż zakładano)

Wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych mają wynieść w tym roku 2,35 miliarda dolarów. Mimo, że to o 17 proc. więcej niż w roku ubiegłym, dynamika tego wzrostu jest mniejsza niż zakładano. Jedak marketerzy coraz świadomiej i bardziej twórczo wykorzystują potencjał social media.

eMarketer: Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych (ale wolniej niż zakładano) więcej »

Scroll to Top