Siemens

Przegląd prasy 2006-11-09

Microsoft: setki milionów na promocję Linuksa Prokom zinformatyzuje uczelnie Microsoft zapłaci Novellowi 348 mln USD Microsoft sprzedaje filmy przez internet Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu Microsoft: setki milionów na promocję Linuksa Niemal 350 mln dolarów ma kosztować współpraca z firmą Novell, która rozprowadza konkurencyjny wobec Windows system operacyjny Linux Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3726295.html?skad=rss Prokom zinformatyzuje […]

Przegląd prasy 2006-11-09 więcej »

Microsoft, HP i Siemens na rzecz ujednolicenia rozwiązań komunikacyjnych dla firm i instytucji

Microsoft poinformował o rozszerzeniu dotychczasowego sojuszu strategicznego z firmami HP i Siemens Communications Inc. na rzecz przekształcenia pojedynczych rozwiązań telekomunikacyjnych – telefonicznych, wideokonferencyjnych, komunikatorów internetowych i poczty elektronicznej w ujednoliconą platformę komunikacyjną. Współpraca dotyczy rozwiązań przełamujących bariery pomiędzy różnorodnymi technologiami i systemami, pozwalających uprościć współpracę w biurze i zapewnić przedsiębiorstwom nowe możliwości wykorzystania dotychczasowej infrastruktury.

Microsoft, HP i Siemens na rzecz ujednolicenia rozwiązań komunikacyjnych dla firm i instytucji więcej »

BenQ przejmuje dział urządzeń mobilnych firmy Siemens AG

Firma BenQ zapowiedziała dziś przejęcie działu urządzeń mobilnych firmy Siemens AG. Skutkiem tej transakcji będzie powstanie czwartego na świecie producenta telefonów komórkowych oraz największego dostawcy technologii telefonii komórkowej w rejonie Wielkich Chin, przy czym łączne roczne przychody firmy BenQ wzrosną do 10,9 miliarda dolarów. Spółka, której siedziba będzie znajdować się w Monachium, stanie się jednym

BenQ przejmuje dział urządzeń mobilnych firmy Siemens AG więcej »

MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla Siemensa

Z początkiem marca rozpoczęła się miesięczna kampania promująca telefon komórkowy Siemens SL65. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktu. Stanowi jeden z etapów wprowadzenia na rynek polski modelu Siemens SL65. W pracach nad MMS-owym konkursem fotograficznym, organizowanym w ramach kampanii reklamowej dla marki Siemens, brała udział agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Za realizację i

MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla Siemensa więcej »

Multimedialne kioski Siemensa

OS3 multimedia stworzyła dla firmy Siemens prezentację telefonów komórkowych do kiosków multimedialnych dostępnych w dwóch salonach Empik-u w Warszawie. Jest to przykład zastosowania innowacyjnych, nowych mediów jako formy dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Symulacja działania menu telefonów oraz prezentacja technologii bezprzewodowego przesyłu danych Bluetooth® dają możliwość pokazania produktów z nowej serii Siemens 65 w zakresie

Multimedialne kioski Siemensa więcej »

Gry komórkowe nadal głównie na Nokiach

Jabler.pl – jeden z największych polskich portali specjalizujących się w dystrybucji gier Java na telefony komórkowe przeprowadził analizę sprzedaży gier na poszczególne modele telefonów. Jak można było oczekiwać, najwięcej osób pobierających gry Java posiada telefony firmy Nokia. Oprócz faktu, iż telefony tego producenta są zdecydowanie najpopularniejsze na polskim rynku, dodatkowym elementem sukcesu był zapewne największy

Gry komórkowe nadal głównie na Nokiach więcej »

Ekstremalna kampania Siemensa w internecie

Na zlecenie Information and Communication Mobile (Siemens mobile) Siemensa Sp. z o.o. z działem telefonii komórkowej i stacjonarnej, agencja OS3 multimedia przygotowała kreację kampanii internetowej modelu M65. Jest to kolejna wspólna produkcja w zakresie współpracy na polu działań internetowych. Wcześniej agencja zajęła się wdrożeniem serwisu internetowego siemens-mobile.pl oraz kampanią reklamową on-line modelu CX65. Podstawowym celem

Ekstremalna kampania Siemensa w internecie więcej »

Scroll to Top