SimpleFrame

Znajdź pracę, którą pokochasz

Pod tym hasłem rozpoczął się drugi etap kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa do 21 października 2007 i obejmie, między innymi, siedem stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame. Głównym elementem kampanii będzie dwudziestosekundowy spot, emitowany w Polsacie, TVN, TVN24, TVN7, TV4, TVP3 i Discovery. Reklama, przedstawiająca bohatera […]

Znajdź pracę, którą pokochasz więcej »

Nowa kampania Pracuj.pl

„Znajdź pracę, którą pokochasz” – to hasło przewodnie nowej kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa od 13 lutego do 6 marca i obejmie kilkanaście stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame. Dwudziestosekundowy spot telewizyjny jest kontynuacją działań wizerunkowych z 2006 roku. – W poprzednim spocie bohater wychodził zachwycony

Nowa kampania Pracuj.pl więcej »

Scroll to Top