Wybrano zwycięzcę II edycji Urban Quest
Zakończyła się II edycja programu Urban Quest, zainicjowanego przez Skanska i Business Link. Organizatorzy po raz kolejny poszukiwali startupów oferujących innowacyjne rozwiązania dla przestrzeni biurowych.
Zakończyła się II edycja programu Urban Quest, zainicjowanego przez Skanska i Business Link. Organizatorzy po raz kolejny poszukiwali startupów oferujących innowacyjne rozwiązania dla przestrzeni biurowych.
Jesienią tego roku Universum Polska Sp. z o.o. przeprowadziło badanie wśród profesjonalistów, czyli osób z wykształceniem wyższym i doświadczeniem zawodowym, dotyczące planów rozwoju ich kariery zawodowej oraz wizerunku pracodawców działających na rynku polskim. Wzięło w nim udział ponad 3000 osób z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym. W odróżnieniu od wyników badań przeprowadzanych przez Universum wśród profesjonalistów
Długofalowa współpraca Super Media z jednym z liderów branży budowlanej – Skanska – zaowocowała nowymi projektami z dziedziny marketingu interaktywnego. Godna uwagi jest zmodyfikowana prezentacja serwisu „Kasia i Tomek” przedstawiająca apartament, w którym nagrywany był popularny serial z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Serwis skanskarezydencje.pl udostępnia wszelkie istotne informacje dotyczące pomieszczenia – w tym
Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec-lipiec 2002 kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (http://www.skanskarezydencje.pl). W ramach akcji promocyjnej
Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie więcej »