Skanska Rezydencje

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Super Media przygotowała i przeprowadziła w miesiącach październik-listopad 2002 kolejną kampanię reklamową w Internecie dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (www.skanskarezydencje.pl). Kampania w […]

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie więcej »

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec-lipiec 2002 kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (http://www.skanskarezydencje.pl). W ramach akcji promocyjnej

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie więcej »

Scroll to Top