SMG/KRC

Ponad milion nowych internautów w I połowie 2004 roku

IAB Polska opracowała raport p.t. „Polski rynek internetowy po dwóch kwartałach 2004 r.”. Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników internetu, wydatków na reklamę on-line i e-commerce. Pełna wersja raportu została bezpłatnie udostępniona w serwisie internetowym IAB. Z raportu IAB wynika, że pomimo wciąż wysokich kosztów dostępu, liczba polskich użytkowników internetu nadal wzrasta, […]

Ponad milion nowych internautów w I połowie 2004 roku więcej »

Onet najbardziej popularny

Jak wynika z badania NetTrack przeprowadzonego w marcu 2004 roku przez SMG/KRC, po raz pierwszy w historii ponad 5,6 miliona osób korzystających z Internetu w Polsce zadeklarowało, że korzystało w tym miesiącu z portalu Onet.pl. Stanowi to 77% wszystkich polskich Internautów. Równocześnie według niezależnego systemu Gemius, obejmującego audytem większość wiodących witryn internetowych w Polsce, Onet.pl w

Onet najbardziej popularny więcej »

BPSC i Fargo: Internetowe partnerstwo

BPSC SA, producent systemu klasy ERP Impuls BPSC, nawiązał współpracę z firmą FARGO, zajmującą się komercyjnym wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych. Celem partnerstwa jest wspólna realizacja projektów w przedsiębiorstwach zainteresowanych budową systemów handlu elektronicznego (e-commerce) i handlu mobilnego (m-commerce). Nawiązana współpraca jest efektem dążenia firmy BPSC do dostarczania użytkownikom swojego systemu rozwiązań umożliwiających swobodną pracę

BPSC i Fargo: Internetowe partnerstwo więcej »

Wyższe przychody Interii

INTERIA.PL S.A. w II kwartale 2003 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 4 325 tys. zł w porównaniu do 3 888 tys. zł w II kwartale 2002 roku co oznacza wzrost o ponad 11%. Przychody w pierwszym półroczu 2003 w wysokości 7 932 tys. zł są wyższe o blisko 18% od przychodów uzyskanych w

Wyższe przychody Interii więcej »

BriefIndex – nowatorski projekt badawczy Wydawnictwa Reklamowego AdPress

Wydawnictwo Reklamowe AdPress, wydawca m.in. magazynu komunikacji marketingowej „Brief” wprowadza na rynek nowatorski projekt badawczy pod nazwą BriefIndex, którego pierwsze wyniki poznamy już w III kwartale tego roku. Jego założenia zostały zaprezentowane 1 kwietnia br. podczas uroczystego spotkania Rady Programowej „Briefu”, na którym obecni byli przedstawiciele branży marketingowej, stowarzyszeń i reklamodawców. – Wskaźnik BriefIndex to

BriefIndex – nowatorski projekt badawczy Wydawnictwa Reklamowego AdPress więcej »

Scroll to Top