Sony

Nowa kampania Sony

Agencja mediów interaktywnych Artegence zakończyła prace nad interaktywną kampanią dla firmy Sony Poland. Kampanię zarekomendował i zakupił dom mediowy Optimum Media OMD. Artegence przygotowało kreacje do kampanii internetowej dla Sony Poland, natomiast doborem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Głównym celem kampanii było zwrócenie uwagi konsumenta na możliwość prostego łączenia poszczególnych produktów Sony. […]

Nowa kampania Sony więcej »

AIWA inwestuje w Sonics

AIWA Marketing of Europe poinformowało o rozpoczęciu nowej kampanii reklamowej i promocyjnej, której celem jest odświeżenie marki AIWA w Europie. Autorem kampanii o ogólnoświatowym zasięgu jest firma Wieden + Kennedy z Berlina. Odświeżająca i emocjonująca kampania skierowana jest do młodych ludzi w wieku od 15 do 19 lat, często korzystających z Internetu, określanych mianem generacji

AIWA inwestuje w Sonics więcej »

Scroll to Top