Starcom

Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl

Grupa Onet.pl SA rozpoczyna kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze i internecie. Będzie miała charakter wizerunkowy. Stawiamy na przekaz utrzymany w bardzo lekkim tonie, humorystyczne historie i zaskakują-ce skojarzenia, ale jednocześnie podkreślające bardzo jasno jak Zumi.pl ułatwia ludziom ży-cie, dzięki szybkiemu lokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm,

Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl więcej »

Impactory 2006 rozdane

Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 – to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006. To już dziewiąta edycja w trakcie której przyznano nagrody Impactory dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. Nagrody są wręczane w 11

Impactory 2006 rozdane więcej »

Internetowe dni otwarte Fiata w Interii

Portal INTERIA.PL i Fiat Auto Poland we współpracy z domem mediowym Starcom organizują internetowe dni otwarte Fiata. Po raz pierwszy w Polsce w taki sposób promowany będzie w Internecie najnowszy produkt koncernu – Fiat Stilo Multi Wagon. Internetowe i „tradycyjne” dni otwarte wspierane będą kampanią internetową obejmującą portal INTERIA.PL i inne polskie witryny. Na potrzeby

Internetowe dni otwarte Fiata w Interii więcej »

Scroll to Top