Iplex.pl – od dziś oglądaj zupełnie za darmo

Opublikowano: 4 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Od dziś iplex.pl jako pierwszy tego typu serwis w Polsce, udostępnia swoje materiały filmowe zupełnie za darmo. Użytkownicy iplex.pl mogą więc oglądać filmy w bardzo dobrej jakości, legalnie i bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. Serwis finansowany będzie przychodami z reklam.

Hanna LaskowskaIplex.pl – od dziś oglądaj zupełnie za darmo

Nowa kampania reklamowa Sympatii

Opublikowano: 20 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Hasło „Znajdź swój ideał” jest motywem przewodnim nowej kampanii reklamowej Sympatia.pl – największej w Polsce platformy randkowej. Kampania startuje 20 lipca i potrwa do połowy sierpnia.

Hanna LaskowskaNowa kampania reklamowa Sympatii

Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl

Opublikowano: 29 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Grupa Onet.pl SA rozpoczyna kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze i internecie. Będzie miała charakter wizerunkowy. Stawiamy na przekaz utrzymany w bardzo lekkim tonie, humorystyczne historie i zaskakują-ce skojarzenia, ale jednocześnie podkreślające bardzo jasno jak Zumi.pl ułatwia ludziom ży-cie, dzięki szybkiemu lokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług, instytucji itp. – mówi …

Hanna LaskowskaStartuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl

Impactory 2006 rozdane

Opublikowano: 25 lutego 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , ,

Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 – to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006. To już dziewiąta edycja w trakcie której przyznano nagrody Impactory dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. Nagrody są wręczane w 11 kategoriach, w tym dla Człowieka …

Hanna LaskowskaImpactory 2006 rozdane

Internetowe dni otwarte Fiata w Interii

Opublikowano: 14 marca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Portal INTERIA.PL i Fiat Auto Poland we współpracy z domem mediowym Starcom organizują internetowe dni otwarte Fiata. Po raz pierwszy w Polsce w taki sposób promowany będzie w Internecie najnowszy produkt koncernu – Fiat Stilo Multi Wagon. Internetowe i „tradycyjne” dni otwarte wspierane będą kampanią internetową obejmującą portal INTERIA.PL i inne polskie witryny. Na potrzeby internetowych dni otwartych w portalu …

Sylwester KozakInternetowe dni otwarte Fiata w Interii