Przed nami kryzys zaufania?

Opublikowano: 30 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Głośne ostatnio przypadki nieuczciwych sklepów internetowych prowokują do pytania o kondycję polskiego e-biznesu. Czy klienci, zrażeni postępowaniem niektórych odwrócą się także od większości uczciwych? Czy czeka nas kryzys zaufania? A może nie będzie tak źle?

Dawid ZarazińskiPrzed nami kryzys zaufania?

Reklama w rękach konsumentów

Opublikowano: 13 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż a może zapamiętam, zaangażuj a na pewno zrozumiem – powiedział Benjamin Franklin. Zaangażowanie odbiorców naszej marki w komunikację jej samej staje się kluczowym elementem współczesnego marketingu. Dzięki temu, że „ktoś z ulicy” zrobi reklamę o produkcie, opowie jak działa, jakie marka ma dla niego wartości jesteśmy bardziej skłonni uwierzyć w ten przekaz. Dodatkowo kreatywność ludzka …

Hanna LaskowskaReklama w rękach konsumentów

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Opublikowano: 28 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Właśnie rusza kolejne badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz czwarty przeanalizuje zmiany w sposobie jej użytkowania. Raport podsumowujący ukaże się tuż po wakacjach. Tegoroczne badanie ma dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą firmom podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Zebrane wyniki pokażą, w jaki sposób internauci korzystają z poczty …

Hanna LaskowskaSARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Poczta elektroniczna pod lupą

Opublikowano: 12 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz trzeci podjęła się zbadania, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej. Ankieta dostępna jest od 12 czerwca do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta. Tegoroczne badania mają dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Ankieta trzeciej …

Hanna LaskowskaPoczta elektroniczna pod lupą

SARE członkiem SMB

Opublikowano: 14 marca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

SARE, pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu, została przyjęta w poczet członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Aktywny udział w pracach organizacji pomoże firmie w dalszym rozwoju systemu SARE i dostosowywaniu oferty do zmieniających się trendów. – Uczestnicząc w pracach Stowarzyszenia, chcemy reprezentować naszych Klientów i dbać o standardy wspierające ich w prowadzeniu działań z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem …

Hanna LaskowskaSARE członkiem SMB

SMB wybrało OpenMail’a

Opublikowano: 17 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zdecydowało się na wybór systemu do zarządzania newsletterami, autorstwa Adv.pl. Od dziś wszelkie działania związane z e-mail marketingiem, SMB podejmuje w oparciu o narzędzie OpenMail. – Zdajemy sobie sprawę, że wybór odpowiedniego oprogramowania jest podstawą powodzenia akcji e-mailingowych. Jednak głównym powodem wyboru tego właśnie systemu jest fakt, że „OpenMail” oznacza jednocześnie profesjonalną i kompleksową obsługę ze strony …

Sylwester KozakSMB wybrało OpenMail’a

Kolejne nagrody dla mBanku

Opublikowano: 24 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, detaliczna część BRE Banku SA, został laureatem dorocznej nagrody Gazety Giełdy Parkiet w kategorii „Najciekawszy nowy produkt finansowy 2001 roku”. Wręczenie statuetki Byka i Niedźwiedzia odbędzie się 23 stycznia o godz. 16.00 na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. mBank został także nominowany w tegorocznym konkursie Idea Awards w następujących …

Sylwester KozakKolejne nagrody dla mBanku