SUPERMEDIA Interactive

Nowy serwis NewConnect – ułatwienia dla inwestorów i spółek

2 czerwca Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie uruchomiła nową wersję serwisu internetowego NewConnect. Gruntowanie przebudowana i wzbogacona o nowe funkcjonalności strona internetowa ułatwi inwestorom i spółkom giełdowym wyszukanie aktualnych informacji o rynku NewConnect i notowanych na nim podmiotach. Nowy serwis newconnect.pl  został przygotowany przez agencję SUPERMEDIA Interactive, specjalizująca się m.in. w obsłudze rynków kapitałowych. Dariusz […]

Nowy serwis NewConnect – ułatwienia dla inwestorów i spółek więcej »

SUPERMEDIA Interactive pod nowym kierownictwem

SUPERMEDIA Interactive wprowadza zmiany w swojej strukturze. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego objął Mirosław Nowoszewski, dotychczasowy Kierownik Działu Projektów. Jednocześnie, w celu usprawnienia prowadzenia projektów, w Katowicach zostało utworzone wydzielone Centrum Kompetencyjne. Nowa jednostka będzie realizować wybrane prace związane z rozwojem aplikacji internetowych. Zarządzanie Działem Produkcji i Centrum w Katowicach przejął Wojciech Bernacki, specjalista o wieloletnim doświadczeniu

SUPERMEDIA Interactive pod nowym kierownictwem więcej »

Platforma wyprzedażowa DaimlerChrysler

DaimlerChrysler, znany na polskim rynku ze sprzedaży pojazdów Mercedes-Benz, smart, Maybach, Chrysler czy Jeep, wykorzystuje Internet jako dodatkowy kanał dystrybucji części zamiennych. Udostępniona w Internecie platforma umożliwia firmie przede wszystkim wyprzedaż części zamiennych do Mercedesów. Rozbudowana funkcjonalność rozwiązania zapewne przyczyni się również do aktywizacji dealerów w zakresie technologii internetowych, budowania wizerunku nowoczesnej marki DaimlerChrysler oraz

Platforma wyprzedażowa DaimlerChrysler więcej »

Nowa odsłona Volkswagen Poznań w Internecie

Volkswagen Poznań od początku grudnia prezentuje nową odsłonę swych działań w Internecie. Celem nowego korporacyjnego serwisu Volkswagen Poznań, który powstał we współpracy z agencją SUPERMEDIA Interactive, jest prezentacja samej fabryki oraz jej produktów. Internauta znajdzie w serwisie nie tylko informacje na temat zarządu jednego z największych pracodawców w Wielkopolsce lecz również rozbudowane treœci poœwięcone historii

Nowa odsłona Volkswagen Poznań w Internecie więcej »

Tchibo online

W związku z ekspansją działalności firmy Tchibo w Polsce oraz wprowadzeniem nowego modelu biznesowego na polski rynek zespół Tchibo Warszawa zdecydował się na uruchomienie dedykowanego serwisu internetowego. Partnerem firmy w nowym projekcie webowym została agencja SUPERMEDIA Interactive. Nowy model działalności Tchibo, stosowany już w wielu krajach Europy min. Niemczech, Holandii, Austrii, Wielkiej Brytanii oraz Czechach,

Tchibo online więcej »

Amerykański klient agencji SUPERMEDIA Interactive

Kolejnym klientem agencji SUPERMEDIA Interactive została amerykańska firma Aldec. Zadaniem agencji była modernizacja serwisu aldec.com, którego głównym celem jest budowanie wizerunku, prezentacja produktów oraz dostarczanie informacji na temat działalności firmy. Aldec dostarcza wysokiej jakości rozwiązania EDA (Electronic Design Automation) na rynki Ameryki Północnej, Europy i Azji. Za główny cel stawia sobie tworzenie oprogramowania integrującego i

Amerykański klient agencji SUPERMEDIA Interactive więcej »

Supermedia dla Whirlpool

Kolejny projekt zrealizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla czołowych marek AGD w Polsce. Tym razem działania dotyczą 'Loterii promocyjnej Whirlpool i Polar’, prowadzonej w internecie na miniserwisach informacyjnych. Odbiorcami konkursu są klienci obu marek, którzy po zakupie dowolnego produktu i wysłaniu sms’a mają szansę na główną wygraną – samochód osobowy oraz wiele dodatkowych nagród. Akcja potrwa

Supermedia dla Whirlpool więcej »

Scroll to Top