Symetria awansowała w UX Alliance
Agencja Symetria awansowała w UX Alliance, ogólnoświatowym stowarzyszeniu firm zajmujących się badaniami użyteczności. Po roku współpracy zmieniła status z członka na partnera.
Agencja Symetria awansowała w UX Alliance, ogólnoświatowym stowarzyszeniu firm zajmujących się badaniami użyteczności. Po roku współpracy zmieniła status z członka na partnera.
Symetria przygotowała internetową kampanię reklamową dla Telekomunikacji Polskiej S.A. Wykonana kreacja oparta jest o pomysł karaoke i umożliwia śpiewanie piosenki z bohaterami marki – Sercem i Rozumem.
Bankier.pl wspólnie z agencją Symetria ogłaszają konkurs „Zmotywuj i wygraj 50 000 zł!”. Specjalista z branży e-marketingu, który zarejestruje się na stronie konkursu i wskaże, co by chciał ulepszyć w serwisie swojej firmy może wygrać pakiet usług Symetrii o wartości 50 000 zł.
Agencja e-biznes Symetria przeprowadziła prekursorsorskie na polskim rynku badania użyteczności kodów weryfikacyjnych typu CAPTCHA.
NetSprint.pl wprowadza na rynek Information Access Platform eTravel – dedykowane rozwiązanie dla branży turystycznej, które pozwala rozbudowanym serwisom turystycznym zwiększyć liczbę użytkowników i zyskać dodatkowe źródła przychodów.
Pod adresem http://ksiegarnia.pwn.pl ruszyła zmodernizowana księgarnia internetowa największego polskiego wydawcy publikacji naukowych i akademickich. Zamiany wprowadzono przy współpracy z poznańską agencją Symetria. Księgarnię wdrożył programistycznie zespół PWN na podstawie projektu funkcjonalnego, wytycznych i grafik opracowanych przez Symetrię. Głównym celem działań było usprawnienie interakcji z użytkownikiem oraz ułatwienie internautom dotarcia do pełnej informacji o ofercie. Wdrożenie
Internautki nie ufają obietnicom producentów kosmetyków, z jakimi spotykają się w mediach. Źródłem postrzeganej jako rzetelna wiedzy o produktach oraz rekomendacji są dla nich inne konsumentki. Wpływ na zakup produktu ma zaś postrzeganie marki jako przyjaznego i otwartego eksperta – wynika z testu serwisów producentów przeprowadzonego przez poznańską agencję Symetria. Symetria przeprowadziła test z udziałem
Piękna i bestia: jak i jakich informacji o kosmetykach poszukują internautki? więcej »