Symetria

Nowa odsłona księgarni internetowej PWN

Pod adresem http://ksiegarnia.pwn.pl ruszyła zmodernizowana księgarnia internetowa największego polskiego wydawcy publikacji naukowych i akademickich. Zamiany wprowadzono przy współpracy z poznańską agencją Symetria. Księgarnię wdrożył programistycznie zespół PWN na podstawie projektu funkcjonalnego, wytycznych i grafik opracowanych przez Symetrię.  Głównym celem działań było usprawnienie interakcji z użytkownikiem oraz ułatwienie internautom dotarcia do pełnej informacji o ofercie. Wdrożenie

Nowa odsłona księgarni internetowej PWN więcej »

Piękna i bestia: jak i jakich informacji o kosmetykach poszukują internautki?

Internautki nie ufają obietnicom producentów kosmetyków, z jakimi spotykają się w mediach. Źródłem postrzeganej jako rzetelna wiedzy o produktach oraz rekomendacji są dla nich inne konsumentki. Wpływ na zakup produktu ma zaś postrzeganie marki jako przyjaznego i otwartego eksperta – wynika z testu serwisów producentów przeprowadzonego przez poznańską agencję Symetria. Symetria przeprowadziła test z udziałem

Piękna i bestia: jak i jakich informacji o kosmetykach poszukują internautki? więcej »

Scroll to Top