Symetria

Twój Trener.pl

Powstał Trener.pl – pierwszy profesjonalny serwis, oferujący mężczyznom usługi pomagające zbudować wymarzoną sylwetkę z pomocą ćwiczeń fizycznych. Jego autorem jest poznańska agencja Symetria, autor projektów Sympatia.pl i Vitalia.pl. Trener.pl umożliwia internautom korzystanie z profesjonalnych planów treningowych, stworzonych przez specjalistów z AWF oraz IT z Symetrii. Oferowane są wraz z pełnym internetowym wsparciem zawodowych trenerów. Użytkownikom […]

Twój Trener.pl więcej »

BZ WBK inwestuje w użyteczność

Bank Zachodni WBK rozwija serwisy internetowe oraz funkcjonalność bankowości elektronicznej w oparciu o badania użyteczności. Badania prowadzić będzie poznańska agencja Symetria, która wykorzystuje testy z udziałem użytkowników, analizy ekspertów i eye tracking. Agencja Symetria podpisała ostatnio umowę z BZ WBK na stałą współpracę badawczą. Stałe i regularne przeprowadzanie badań i analiz oraz wystawianie rekomendacji umożliwi

BZ WBK inwestuje w użyteczność więcej »

Wirtualna Polska inwestuje w użyteczność

Wirtualna Polska inwestuje w badania użyteczności i projektowanie zorientowane na użytkownika. Podpisana właśnie z agencją Symetria umowa o współpracy w zakresie badań użyteczności to część całościowej strategii portalu, obejmującej wdrażanie rozwiązań opartych na dogłębnej znajomości profilu i potrzeb użytkowników. Wirtualna Polska kontynuuje strategię maksymalizowania użyteczności rozwiązań istniejących i nowo wdrażanych. Bieżące zmiany w portalu są

Wirtualna Polska inwestuje w użyteczność więcej »

Raport z badania eye trackingowego zachowań zakupowych online

Krótsze strony produktowe o układzie poziomym w sklepach online mogą lepiej pełnić rolę sprzedażową niż strony długie i te o układzie pionowym – wynika z najnowszego eye trackingowego testu zachowań zakupowych internautów w polskich sklepach internetowych. Jak kupujemy? Jak szukamy produktów? Co przykuwa naszą uwagę na stronie? Jak wybieramy towar? Czy zwracamy uwagę na komunikaty

Raport z badania eye trackingowego zachowań zakupowych online więcej »

Eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych

Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary internauci pomijają wzrokiem? Jak reklamę internetową postrzegają kobiety a jak mężczyźni? Na te pytania odpowiadają wyniki eye trackingowego badania walentynkowych kreacji reklamowych przeprowadzonego przez agencję Symetria. Raport z testów odpowiada na pytanie: jak projektować reklamę e-mailową aby zwiększyć jej skuteczność. Czy miłość może mieć coś wspólnego

Eye tracking w zwiększaniu skuteczności e-maili reklamowych więcej »

Użyteczność a popularność serwisów informacyjnych.

Czy użyteczność serwisów informacyjnych i bogactwo funkcjonalności wiążą się z popularnością witryny i jej większą „odwiedzalnością”? Poznańska agencja Symetria podjęła próbę eksperckiej analizy czołowych serwisów informacyjnych polskiego Internetu. Wyniki oceny serwisów ogólnotematycznych i branżowych zawiera opublikowany właśnie raport z badań. W listopadzie 2007 r. specjalizująca się w audytach użyteczności poznańska agencja Symetria przeprowadziła badanie porównawcze

Użyteczność a popularność serwisów informacyjnych. więcej »

Sukces Symetrii – eyetracking wśród najciekawszych projektów Unii Europejskiej

Eyetracking jest zespołem nowoczesnych metod i technik badawczych pozwalających analizować, na które punkty ekranu skierowany jest wzrok badanego. Dzięki temu można ocenić, na jakie elementy przekazu wizualnego użytkownik zwrócił szczególną uwagę, jakie pominął, co sprawiło mu problem. Jest to niezwykle przydatne w badaniach percepcji mediów cyfrowych (serwisy i reklamy internetowe) oraz tradycyjnych (reklamy prasowe i

Sukces Symetrii – eyetracking wśród najciekawszych projektów Unii Europejskiej więcej »

Scroll to Top