SYNOVATE

HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR

Agencja interaktywna HYPERmedia przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do Aegis Media, której częścią są domy mediowe Carat i Vizeum, oraz Posterscope i firma badawcza Synovate. Negocjacje na temat inwestycji Aegis w HYPERmedia trwały od jesieni 2004 roku. 'Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja Isobar, co do ewolucji i przyszłości rynku interaktywnego w […]

HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR więcej »

SYNOVATE – badania marketingowe pod nową marką

Jedna z większych międzynarodowych firm badawczych – MEMRB Custom Research Worldwide obecna także na polskim rynku zmieniła nazwę na SYNOVATE. To kolejny etap rozwoju firmy związany z jej wejściem do holdingu AEGIS w 2001 r. Nazwa SYNOVATE jest połączeniem angielskich słów oznaczających synergię oraz innowacyjność. Obowiązuje na wszystkich rynkach, na których działa firma, w tym

SYNOVATE – badania marketingowe pod nową marką więcej »

Scroll to Top