sztuczna inteligencja

Alsendo: 56% firm korzysta z cyfrowych map dostaw

Z danych wynika, że 56% przedsiębiorstw korzysta z cyfrowych map punktów odbioru, co nie tylko zwiększa komfort klientów, ale także usprawnia organizację dostaw. Ponadto, 52% firm monitoruje stany magazynowe w czasie rzeczywistym, a połowa z nich śledzi terminowość dostaw. Sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz bardziej istotna, chociaż jej zastosowanie wciąż ogranicza się do najbardziej […]

Alsendo: 56% firm korzysta z cyfrowych map dostaw więcej »

AI w handlu detalicznym: 56% firm korzysta z AI od 3 lat

56% firm z sektora handlu detalicznego korzysta z AI od ponad 3 lat, co wskazuje na większe doświadczenie w porównaniu z innymi sektorami – wynika z raportu KPMG International pt. „Intelligent retail. A blueprint for creating value through AI-driven transformation”, w którym przedstawiono między innymi przykłady wykorzystania AI w branży. Największym wyzwaniem związanym z wdrażaniem

AI w handlu detalicznym: 56% firm korzysta z AI od 3 lat więcej »

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel online? 4 najważniejsze zastosowania AI w e-commerce

Autorem wpisu jest Sebastian Stolarski, CEO Netplace. Sztuczna inteligencja na stałe zagościła w branży e-commerce i coraz częściej odpowiada nie tylko za automatyzację procesów, ale także za tworzenie strategii, optymalizację ścieżki zakupowej i wspieranie decyzji konsumenckich. Warto wskazać cztery kluczowe obszary, w których AI zmienia sposób prowadzenia sprzedaży internetowej. Jakie są najważniejsze zastosowania sztucznej inteligencji

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel online? 4 najważniejsze zastosowania AI w e-commerce więcej »

Mizzox: Tylko 10% MŚP korzysta z narzędzi marketingowych

Najnowsze badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Mizzox ujawnia, że polskie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) nie w pełni wykorzystują potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych. Zaledwie 10% badanych przedsiębiorstw korzysta z dedykowanych rozwiązań marketingowych, podczas gdy aż 66% z nich zaimplementowało narzędzia płatnicze i finansowe. . Przemysław Kot, CEO Mizzox, zauważa, że

Mizzox: Tylko 10% MŚP korzysta z narzędzi marketingowych więcej »

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja (AI) wprowadza nowe podejście do marketingu sensorycznego, co znacząco wpływa na doświadczenia zakupowe klientów. W badaniach przeprowadzonych przez Mood Media stwierdzono, że 42% kupujących angażuje się w komunikaty audio i wideo w sklepach, a 37% dokonuje zakupów pod ich wpływem. Jakie korzyści przynosi wykorzystanie AI w marketingu sensorycznym zarówno sprzedawcom, jak i konsumentom?

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe więcej »

Perplexity Pro: 100 tysięcy użytkowników w T-Mobile

Technologia rozwija się w szybkim tempie, a T-Mobile stara się, aby klienci nie tylko nadążali za tymi zmianami, ale także wyprzedzali konkurencję. W ramach programu Magenta Moments, firma oferuje bezpłatną roczną subskrypcję Perplexity Pro – nowoczesnej wyszukiwarki, która wykorzystuje sztuczną inteligencję. Efektem tego jest ponad 100 tysięcy użytkowników, którzy korzystają z możliwości, jakie daje Perplexity,

Perplexity Pro: 100 tysięcy użytkowników w T-Mobile więcej »

Pracuj.pl: 38% młodych obawia się sztucznej inteligencji

Młodzi pracownicy najszybciej adaptują nowe technologie, ale jednocześnie to oni odczuwają wobec nich największe obawy. Jak wynika z najnowszego badania Pracuj.pl, aż 38% osób w wieku 18-24 lat obawia się, że sztuczna inteligencja może zagrozić ich sytuacji zawodowej – mimo że to właśnie ta grupa najczęściej korzysta z AI w pracy i najlepiej rozumie jej

Pracuj.pl: 38% młodych obawia się sztucznej inteligencji więcej »

Scroll to Top