sztuczna inteligencja

Eskimi wprowadza nowe rozwiązania dla reklamodawców w Polsce

W środę Eskimi, globalna platforma AdTech z Litwy, ogłosiła aktualizację swojej oferty na polskim rynku. Po kilku latach skupienia na rozwiązaniach związanych z targetowaniem reklam, Eskimi wprowadza nowoczesne podejście do kreacji i analityki danych, które ma na celu wsparcie reklamodawców w Polsce. Podsumowanie • Eskimi ogłasza modernizację oferty na polskim rynku AdTech.• Nowe rozwiązania obejmują […]

Eskimi wprowadza nowe rozwiązania dla reklamodawców w Polsce więcej »

Agent Pay: autonomiczne zakupy w e-commerce przez AI

Technologia sztucznej inteligencji zyskuje na znaczeniu w obszarze zakupów online. W kwietniu 2025 roku Mastercard zaprezentował system płatności o nazwie Agent Pay, który umożliwia cyfrowym agentom dokonywanie zakupów w imieniu użytkowników. Visa również pracuje nad podobnym rozwiązaniem, co sugeruje, że e-commerce stoi u progu istotnych zmian. Podsumowanie • Agent Pay to nowy system płatności, który

Agent Pay: autonomiczne zakupy w e-commerce przez AI więcej »

Alsendo: 56% firm korzysta z cyfrowych map dostaw

Z danych wynika, że 56% przedsiębiorstw korzysta z cyfrowych map punktów odbioru, co nie tylko zwiększa komfort klientów, ale także usprawnia organizację dostaw. Ponadto, 52% firm monitoruje stany magazynowe w czasie rzeczywistym, a połowa z nich śledzi terminowość dostaw. Sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz bardziej istotna, chociaż jej zastosowanie wciąż ogranicza się do najbardziej

Alsendo: 56% firm korzysta z cyfrowych map dostaw więcej »

AI w handlu detalicznym: 56% firm korzysta z AI od 3 lat

56% firm z sektora handlu detalicznego korzysta z AI od ponad 3 lat, co wskazuje na większe doświadczenie w porównaniu z innymi sektorami – wynika z raportu KPMG International pt. „Intelligent retail. A blueprint for creating value through AI-driven transformation”, w którym przedstawiono między innymi przykłady wykorzystania AI w branży. Największym wyzwaniem związanym z wdrażaniem

AI w handlu detalicznym: 56% firm korzysta z AI od 3 lat więcej »

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel online? 4 najważniejsze zastosowania AI w e-commerce

Autorem wpisu jest Sebastian Stolarski, CEO Netplace. Sztuczna inteligencja na stałe zagościła w branży e-commerce i coraz częściej odpowiada nie tylko za automatyzację procesów, ale także za tworzenie strategii, optymalizację ścieżki zakupowej i wspieranie decyzji konsumenckich. Warto wskazać cztery kluczowe obszary, w których AI zmienia sposób prowadzenia sprzedaży internetowej. Jakie są najważniejsze zastosowania sztucznej inteligencji

Jak sztuczna inteligencja zmienia handel online? 4 najważniejsze zastosowania AI w e-commerce więcej »

Mizzox: Tylko 10% MŚP korzysta z narzędzi marketingowych

Najnowsze badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Mizzox ujawnia, że polskie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) nie w pełni wykorzystują potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych. Zaledwie 10% badanych przedsiębiorstw korzysta z dedykowanych rozwiązań marketingowych, podczas gdy aż 66% z nich zaimplementowało narzędzia płatnicze i finansowe. . Przemysław Kot, CEO Mizzox, zauważa, że

Mizzox: Tylko 10% MŚP korzysta z narzędzi marketingowych więcej »

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja (AI) wprowadza nowe podejście do marketingu sensorycznego, co znacząco wpływa na doświadczenia zakupowe klientów. W badaniach przeprowadzonych przez Mood Media stwierdzono, że 42% kupujących angażuje się w komunikaty audio i wideo w sklepach, a 37% dokonuje zakupów pod ich wpływem. Jakie korzyści przynosi wykorzystanie AI w marketingu sensorycznym zarówno sprzedawcom, jak i konsumentom?

Marketing sensoryczny: Jak AI zmienia doświadczenia zakupowe więcej »

Przewijanie do góry