targetowanie behawioralne

Ad-Vice przedstawia zalety targetowania behawioralnego we współpracy z Audience Science

Podczas wczorajszej konferencji prasowej sieć reklamy internetowej Ad-Vice oficjalnie ogłosiła rozpoczęcie współpracy z amerykańską firmą Audience Science (dawniej Revenue Science), oferującą rozwiązania z dziedziny targetowania behawioralnego. Konferencja była również okazją do przedstawienia zalet tego narzędzia.

Ad-Vice przedstawia zalety targetowania behawioralnego we współpracy z Audience Science więcej »

Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne

FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach. FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede

Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne więcej »

Scroll to Top