targetowanie behawioralne

Yahoo: będzie amerykańska wojna lokalna?

Firma Yahoo chce konkurować w USA z lokalnymi stronami internetowymi, które z kolei walczą z prasą zakorzenioną w małych społecznościach. Oznacza to przede wszystkim spore zamieszanie na rynku reklamowym: czy reklamodawcy zaufają drobnym wydawcom z wyrobioną marką, czy postawią na potencjał i zasięg korporacji?

Facebook: podbój sieci i kontrowersyjne reklamy?

To może być bardzo ważny tydzień dla właścicieli i użytkowników Facebooka. W ciągu kilku najbliższych dni zaprezentowane mają zostać bowiem rozwiązania, które wyznaczą drogę rozwoju serwisu. W praktyce zaś decyzje platformy, z której korzysta 400 mln osób są istotne dla każdego internauty i e-biznesmena.

Targetowanie behawioralne w AdSense

AdSense będzie wyświetlało reklamy oparte na aktywnościach internetowych i zachowaniach internautów. Panie i panowie – nadchodzi targetowanie behawioralne w wydaniu Google (nazywane przez nich Interest-Based Advertising).

Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne

FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach. FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede …

Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne więcej »

Przewiń do góry