Yahoo: będzie amerykańska wojna lokalna?

Opublikowano: 2 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma Yahoo chce konkurować w USA z lokalnymi stronami internetowymi, które z kolei walczą z prasą zakorzenioną w małych społecznościach. Oznacza to przede wszystkim spore zamieszanie na rynku reklamowym: czy reklamodawcy zaufają drobnym wydawcom z wyrobioną marką, czy postawią na potencjał i zasięg korporacji?

Dawid ZarazińskiYahoo: będzie amerykańska wojna lokalna?

Facebook: podbój sieci i kontrowersyjne reklamy?

Opublikowano: 20 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

To może być bardzo ważny tydzień dla właścicieli i użytkowników Facebooka. W ciągu kilku najbliższych dni zaprezentowane mają zostać bowiem rozwiązania, które wyznaczą drogę rozwoju serwisu. W praktyce zaś decyzje platformy, z której korzysta 400 mln osób są istotne dla każdego internauty i e-biznesmena.

Dawid ZarazińskiFacebook: podbój sieci i kontrowersyjne reklamy?

Ad-Vice przedstawia zalety targetowania behawioralnego we współpracy z Audience Science

Opublikowano: 4 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Podczas wczorajszej konferencji prasowej sieć reklamy internetowej Ad-Vice oficjalnie ogłosiła rozpoczęcie współpracy z amerykańską firmą Audience Science (dawniej Revenue Science), oferującą rozwiązania z dziedziny targetowania behawioralnego. Konferencja była również okazją do przedstawienia zalet tego narzędzia.

Dawid ZarazińskiAd-Vice przedstawia zalety targetowania behawioralnego we współpracy z Audience Science

Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne

Opublikowano: 9 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach. FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede wszystkim, zwiększyć efektywność kampanii e-mail …

Sylwester KozakFreshmail wprowadza targetowanie behawioralne