TBWA

TBWA i Fundacja WHD

W styczniu 2009 r. rozpoczęła się kampania 1% podatku dla Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci pod hasłem „ W domu dzieci mniej się boją”, która ma na celu zachęcenie społeczeństwa polskiego do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji WHD.

TBWA i Fundacja WHD więcej »

Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl

Grupa Onet.pl SA rozpoczyna kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze i internecie. Będzie miała charakter wizerunkowy. Stawiamy na przekaz utrzymany w bardzo lekkim tonie, humorystyczne historie i zaskakują-ce skojarzenia, ale jednocześnie podkreślające bardzo jasno jak Zumi.pl ułatwia ludziom ży-cie, dzięki szybkiemu lokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm,

Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl więcej »

Grupa Onet.pl rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową

Przetarg na kampanię wizerunkową portalu Onet.pl wygrała warszawska agencja TBWA. W ogłoszonym miesiąc temu przetargu zaprezentowały się trzy agencje reklamowe: Ad Fabrika FCB, EuroRSCG i TBWA. Zarówno prezentacja przygotowana przez agencję TBWA, jak i propozycja agencji EuroRSCG, zostały ocenione bardzo wysoko. Przetarg na kampanię marki Onet.pl jednogłośnie wygrała agencja TBWA. Decyzją Zarządu Grupy Onet.pl i

Grupa Onet.pl rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową więcej »

Grupa Onet.pl – przetarg na kampanię wizerunkową

Grupa Onet.pl ogłosiła przetarg na kampanię wizerunkową dla marki Onet.pl. Do przetargu zostały zaproszone cztery agencje reklamowe: Ad Fabrika FBC, EuroRSCG, TBWA i Brain. Przetarg został zorganizowany zgodnie z Zasadami Przetargowymi Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). W najbliższym czasie Grupa Onet.pl planuje także działania dla marki Zumi i największego serwisu randkowego Sympatia.pl. Grupa Onet.pl właściciel największej

Grupa Onet.pl – przetarg na kampanię wizerunkową więcej »

Kampania społeczna Amnesty International i TBWA

10 sierpnia br., o godzinie 11.00 w samym sercu Warszawy (róg Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich) ruszy niecodzienna kampania społeczna zwracająca uwagę na problemy więźniów sumienia przygotowana przez Amnesty Internationali TBWA. Celem kampanii „Pisz, dopóki nie uwolnisz wszystkich”, jest uświadomienie opinii publicznej,że problem więźniów sumienia, czyli osób więzionych z powodu swojej tożsamości lub przekonań, w dalszym

Kampania społeczna Amnesty International i TBWA więcej »

Scroll to Top