Nowa kampania reklamowa Sympatii

Opublikowano: 20 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Hasło „Znajdź swój ideał” jest motywem przewodnim nowej kampanii reklamowej Sympatia.pl – największej w Polsce platformy randkowej. Kampania startuje 20 lipca i potrwa do połowy sierpnia.

Hanna LaskowskaNowa kampania reklamowa Sympatii

Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl

Opublikowano: 29 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Grupa Onet.pl SA rozpoczyna kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze i internecie. Będzie miała charakter wizerunkowy. Stawiamy na przekaz utrzymany w bardzo lekkim tonie, humorystyczne historie i zaskakują-ce skojarzenia, ale jednocześnie podkreślające bardzo jasno jak Zumi.pl ułatwia ludziom ży-cie, dzięki szybkiemu lokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług, instytucji itp. – mówi …

Hanna LaskowskaStartuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl

Grupa Onet.pl rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową

Opublikowano: 26 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Przetarg na kampanię wizerunkową portalu Onet.pl wygrała warszawska agencja TBWA. W ogłoszonym miesiąc temu przetargu zaprezentowały się trzy agencje reklamowe: Ad Fabrika FCB, EuroRSCG i TBWA. Zarówno prezentacja przygotowana przez agencję TBWA, jak i propozycja agencji EuroRSCG, zostały ocenione bardzo wysoko. Przetarg na kampanię marki Onet.pl jednogłośnie wygrała agencja TBWA. Decyzją Zarządu Grupy Onet.pl i Dyrektora Działu Komunikacji Marketingowej, kampanię …

Hanna LaskowskaGrupa Onet.pl rozstrzygnęła przetarg na kampanię wizerunkową

Grupa Onet.pl – przetarg na kampanię wizerunkową

Opublikowano: 27 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Grupa Onet.pl ogłosiła przetarg na kampanię wizerunkową dla marki Onet.pl. Do przetargu zostały zaproszone cztery agencje reklamowe: Ad Fabrika FBC, EuroRSCG, TBWA i Brain. Przetarg został zorganizowany zgodnie z Zasadami Przetargowymi Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). W najbliższym czasie Grupa Onet.pl planuje także działania dla marki Zumi i największego serwisu randkowego Sympatia.pl. Grupa Onet.pl właściciel największej platformy blogowej w Europie, planuje …

Hanna LaskowskaGrupa Onet.pl – przetarg na kampanię wizerunkową

Kampania społeczna Amnesty International i TBWA

Opublikowano: 9 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

10 sierpnia br., o godzinie 11.00 w samym sercu Warszawy (róg Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich) ruszy niecodzienna kampania społeczna zwracająca uwagę na problemy więźniów sumienia przygotowana przez Amnesty Internationali TBWA. Celem kampanii „Pisz, dopóki nie uwolnisz wszystkich”, jest uświadomienie opinii publicznej,że problem więźniów sumienia, czyli osób więzionych z powodu swojej tożsamości lub przekonań, w dalszym ciągu występuje na dużą skalę …

Hanna LaskowskaKampania społeczna Amnesty International i TBWA