TechCrunch

Google kupi Digga za 200 mln USD

Jak podaje TechCrunch negocjacje w sprawie przejęcia przez Google Digga są na finiszu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wyszukiwarkowy gigant zapłaci za witrynę social newsową 200 milionów dolarów. Po raz pierwszy doniesienia o negocjacjach pojawiły się w marcu. Dyrektor generalny Digga Jay Adelson zaprzeczył wtedy tym informacjom. Przedstawiciele Google także schładzali nastroje. Rozmowy jednak trwały.

Google kupi Digga za 200 mln USD więcej »

Facebook prześcignął MySpace!

W kwietniu 2008 roku Facebook miał na całym świecie więcej unikalnych użytkowników niż MySpace. W ten sposób stał się największym serwisem społecznościowym w internecie – podał TechCrunch. Facebookowy potwór rozrastał się ostatnio w zastraszającym tempie. Rok temu miał 40 mln UU, w październiku 2007 już 80 mln. Teraz przebił barierę 115 milionów, w okolicach której

Facebook prześcignął MySpace! więcej »

Założyciel Technorati wchodzi w biznes turystyczny

Dave Sifry, założyciel indeksującego blogi serwisu Technorati, opuścił swój pierwszy projekt rok temu. Teraz zakłada nową firmę. Chce wydawać przewodniki – pisze TechCrunch. Spółka nazywa się Offbeat Guides. To serwis internetowy, który jak na razie znajduje się w zamkniętej fazie beta. Sifry chce wydawać przewodniki, zachowując oczywiście web-2.0-owe podejście. Użytkownik będzie więc mógł zamówić skrojony

Założyciel Technorati wchodzi w biznes turystyczny więcej »

CBS przejmie sieć serwisów CNET

Korporacja medialna CBS poinformowała o przejęciu sieci CNET, do której – oprócz flagowego serwisu – zaliczają się takie witryny jak GameSpot, UrbanBaby, BNET i ZDNet. Dzięki temu CBS stanie się ważnym graczem w amerykańskim internecie. Informację tę podała w czwartek dyrektor generalna CBS Leslie Moonves. Zgodnie z umową medialny gigant zapłaci 11,50 USD za jedną

CBS przejmie sieć serwisów CNET więcej »

Początkujący użytkownicy nadal lubią Microsoft

Dawno minęły czasy, w których z programów Microsoftu korzystało 99,9% użytkowników. Dziś wybór jest znacznie szerszy. Ale początkujący użytkownicy nadal lubią aplikacje dostarczane przez firmę z Redmond – pisze TechCrunch. Witryna analityczna RescueTime opublikowała wyniki badań na ten temat. Do ich przygotowania wykorzystano dane 30 tysięcy użytkowników – większość z nich dopiero zaczynała swoją przygodę

Początkujący użytkownicy nadal lubią Microsoft więcej »

Scroll to Top