Tele2

Tele2 z OS3 multimedia

Operator telefonii stacjonarnej Tele2, uruchomił nową stronę internetową. Przed nowym serwisem postawiono dwa zadania: uproszczenie procesu rozpoczęcia korzystania przez klientów z usług firmy oraz odświeżenie wizerunku marki. Za stworzenie nowej wersji strony odpowiedzialna była agencja interaktywna OS3 multimedia. – Mamy już ponad milion klientów. Nasza nowa strona internetowa dzięki zastosowaniu zasad użyteczności ma być czytelna […]

Tele2 z OS3 multimedia więcej »

TP SA – prestiżowa, ale nie rozumie klientów

Z badania TNS Telecoms Index B2B zrealizowanego w marcu br. wynika, że wśród operatorów telefonii stacjonarnej Telekomunikacja Polska odbierana jest przez klientów biznesowych jako operator najbardziej prestiżowy, ale zarazem najmniej rozumiejący swoich odbiorców. Porównanie średnich ocen pokazuje, że wizerunek największego operatora na rynku – Telekomunikacji Polskiej – istotnie różni się od wizerunku pozostałych operatorów, otrzymał

TP SA – prestiżowa, ale nie rozumie klientów więcej »

Przewijanie do góry