TelePizza

Elektroniczne ulotki TelePizzy dzięki SARE

Na początku czerwca firma TelePizza Poland po raz pierwszy rozesłała do swoich klientów elektroniczną wersję ulotki promocyjnej. E-ulotki są dla firmy nowym kanałem dystrybucji informacji i sposobem na skuteczne dostarczanie klientom najświeższej oferty. Przy wysyłce TelePizza korzysta z SARE, pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu w modelu ASP. „SARE wykorzystujemy przede wszystkim do wysyłki elektronicznej […]

Elektroniczne ulotki TelePizzy dzięki SARE więcej »

Odświeżony serwis TelePizzy

Na początku maja firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy, rozbudowany serwis internetowy. Za modyfikację i odświeżenie strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia, z którą TelePizza współpracuje od 2002 roku. Poza serwisem agencja przygotowała również kreację do ogólnopolskiej, internetowej kampanii reklamowej. Zmiany jakie zaszły w serwisie, to nie tylko nowa szata graficzna, ale przede wszystkim

Odświeżony serwis TelePizzy więcej »

OS3 multimedia wspomaga rozwój TelePizzy w Polsce i za granicą

Kontynuując współpracę rozpoczętą w 2002 roku stworzeniem serwisu www, agencja OS3 multimedia wykonała na zlecenie firma TelePizza 3 wersje prezentacji multimedialnych. Celem projektu jest zachęcenie do otwarcia lokalu TelePizza w ramach franchisingu w Polsce oraz za granicą. Prezentacja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcieliby podjąć wyzwanie prowadzenia własnej restauracji, ale brakuje im informacji o

OS3 multimedia wspomaga rozwój TelePizzy w Polsce i za granicą więcej »

Scroll to Top